Ik rij zelf ook niet meer illegaal. In het najaar bijna wekelijks een OTR, 4 Crossbanen binnen het half uur.
Voor een weekendje gaan we wel eens naar Bilstain waar je veel gekker kunt doen.
Voor die enkele keer dat we gewoon een beetje aan willen kloten op de grote motoren voldoet de TET ook wel.
Daarbij nog een keertje enduro vakantie.
Nee dan is me het gekloot van illegaal rijden niet waard wat uiteindelijk vaak over niet heel inspirerende routes gaat. Uitdagende ondergronden hebben we hier ja nauwelijks.
Elektrisch Off-roaden: Redding van de sport of compleet kansloos?
Moderator: ghulst
'Over het algemeen zijn in de Benelux elektrische mountainbikes toegestaan op trails waar reguliere mountainbikes ook zijn toegestaan. Er zijn echter landen en gebieden waar op bepaalde trails elektrische mountainbikes niet zijn toegestaan.'
Misschien gelden er op de parcours op de Brabantse Wal andere regels? Ik kan er niets specifieks over vinden. Bottom line was eigenlijk dat die BOA's met twee maten meten. Ze scheuren puur voor de lol zo hard mogelijk over de paden waar wij niet mogen rijden. Volgende keer probeer ik ze te filmen...
Misschien gelden er op de parcours op de Brabantse Wal andere regels? Ik kan er niets specifieks over vinden. Bottom line was eigenlijk dat die BOA's met twee maten meten. Ze scheuren puur voor de lol zo hard mogelijk over de paden waar wij niet mogen rijden. Volgende keer probeer ik ze te filmen...
ARM oldtimer
'21 KTM 690 Enduro
'21 KTM 690 Enduro
Met de MTB krijg ik die ook op de MTB paden, want die zijn ook leuk om je hond op uit te laten.
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project
Ik heb juist vaak het tegenovergestelde,vooral als het nat is met een otr. Dan was het bij de single track van gooi je motor maar in het diepe spoor, stuur losjes in de handjes en een beetje dom gas geven.Erwin P schreef:Ik rij zelf ook niet meer illegaal. In het najaar bijna wekelijks een OTR, 4 Crossbanen binnen het half uur.
Voor een weekendje gaan we wel eens naar Bilstain waar je veel gekker kunt doen.
Voor die enkele keer dat we gewoon een beetje aan willen kloten op de grote motoren voldoet de TET ook wel.
Daarbij nog een keertje enduro vakantie.
Nee dan is me het gekloot van illegaal rijden niet waard wat uiteindelijk vaak over niet heel inspirerende routes gaat. Uitdagende ondergronden hebben we hier ja nauwelijks.
Zelfde van de bouwlanden, compleet naar stront gereden en tot het motorblok er bijna in.
Dan ga ik liever mijn eigen routes rijden welke niet kapot gereden zijn en de kans dat je door een wannabe Jeffrey Herlings door de motor gereden wordt is ook nog een keer een stuk kleiner.
Maar als het droog is kom ik ook graag otr rijden.
Verstuurd vanaf mijn moto g62 5G met Tapatalk
Zo slecht hebben we de bouwlanden dit jaar niet gehad hoor. Eigenlijk de singletracks ook niet. Eigenlijk gewoon super weer en ondergrond gehad dit jaar.