Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Dat wou Haan voor mij niet doen omdat de hoek van de spaken in een voornaaf t.o.v. de hoek van de spaken in een achtervelg niet overeen zouden komen.Leo schreef: Als het goedkoop moet : Ik heb ooit een big achtervelg om een big voornaaf laten spaken bij Haan wheels.
Ik heb de mazzel dat ik in hun voortuin woon en met de spullen daar naar toe ben gegaan.MANUS-3000 schreef:
Dat wou Haan voor mij niet doen omdat de hoek van de spaken in een voornaaf t.o.v. de hoek van de spaken in een achtervelg niet overeen zouden komen.
Sjonge, sommigen zijn ook voor het geluk geboren hèLeo schreef: Ik heb de mazzel dat ik in hun voortuin woon en met de spullen daar naar toe ben gegaan.
De balie medewerker heeft alles mee naar binnen genomen en (langdurig) overlegd met de makers en gaf toen pas zijn "go".
Goed puntfrankn schreef:Heb je Leo wel eens in het echt gezien?MANUS-3000 schreef:
Sjonge, sommigen zijn ook voor het geluk geboren hè![]()
![]()
![]()
frankn schreef:Heb je Leo wel eens in het echt gezien?MANUS-3000 schreef:
Sjonge, sommigen zijn ook voor het geluk geboren hè![]()
![]()
![]()
Ik rij naar volle tevredenheid op 17".john ktm 33 schreef: Iemand enig idee welke maat velg er het best past/rijdt? Zat zelf aan 17icnh te denken
Heb ooit adapters gekocht op ebay die over de voorvork schoven van boven en die vervolgens weer in de bovenste kroonplaat paste om een 17" voorwiel te compenseren, heb ik weer verkocht aan futurist, misschien nog ergens te koop of wil futurist ze wel weer verkopen..MANUS-3000 schreef:Ik rij naar volle tevredenheid op 17".john ktm 33 schreef: Iemand enig idee welke maat velg er het best past/rijdt? Zat zelf aan 17icnh te denken
Stuurt super, lekker wendbaar maar ik heb wel het idee dat de rechtuitstabiliteit op b.v. de snelweg wat is afgenomen. Nou rij ik weinig snelweg dus dat neem ik maar voor lief. Bandenmaten weet ik ff niet uit mijn hoofd, geloof voor een 110 en achter een 150, velgen voor en achter zijn dezelfde(standaard achtervelg)breedte en ik vind de achterband net iets te breed dus dat word bij vervanging een 140.
Het ziet er zo uit
Voorspatbord wil ik nog iets anders voor.
Ik ben daar wel in geïnteresseerd.zappa.suzuki schreef: Heb ooit adapters gekocht op ebay die over de voorvork schoven van boven en die vervolgens weer in de bovenste kroonplaat paste om een 17" voorwiel te compenseren, heb ik weer verkocht aan futurist, misschien nog ergens te koop of wil futurist ze wel weer verkopen..