en zullen er ook nog wel wat langer zijn.

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
frankn schreef:ach, de alpen zijn er al een hele tijd
en zullen er ook nog wel wat langer zijn.
Wou je op de eerste dag al voorover een ravijn in dan?Leo schreef:
Alst aan mij ligt ga je de achterkant van de xr400 toch 5 dagen voor je zien in de alpen![]()
4 van PMI - 2 voor down under - 1 voor eigen gebruik = 1 over ?Oranje42 schreef:Welnu,
ik heb op de Intermot 2010 met een meneer vanaf PMI in zuidholland gesproken.![]()
Nu heb ik 4 zuigers voor BIG, twee zijn in Austalia, een wart voor installatie en een is bleef.
Opbooren laat ik de cilinder in de buurt, es is er een kleine bedijv gespecialeseerd voor reparatie van oude motoren.
En, een goedkoper is deze bedrijv ook, omdat es zijn niet zoveele hier...
Groeten,
Lars
Precies!Leo schreef:Begrijp ik dat goed ?
Iwan en ik en Frank ( RGV750 ) waren dit ook van plan ( als uitloper op ons bezoek van begin 2012 "reuver the place to be" )DR-Big schreef:Ik vind dat ook nog wel meevallen. Groupbuy?
Ben ik wat topics aan het doorlezen, kom ik de SV van mijn vriendin tegen en de uitlaat die ik voor haar te koop heb. Ik had niet verwacht dat ik deze hier tegen zou komen.Leo schreef:Vraag aan de deskundigen: Is een orginele uitlaatdemper van een SV650 geschikt voor een SR43 die gekieteld gaat worden ? Maw kan de motor zijn druk voldoende kwijt denkt u ?
Ik ben een code groen aanhanger en mijn project zal dan ook zeker niet opvallen door zijn herrieuitlaat. Ik ben op zoek naar een demper waar de minste herrie uit komt en ik denk dat ik er een gevonden heb in die van een SV650.
80DB lijkt me perfect.
Tis een klein wereldje CoenCoentje schreef:Ben ik wat topics aan het doorlezen, kom ik de SV van mijn vriendin tegen en de uitlaat die ik voor haar te koop heb. Ik had niet verwacht dat ik deze hier tegen zou komen.?
THX. Ik ben zelf a-technisch en vecht me door de materie heen met behulp van alle BIGgers hier op het forum.Coentje schreef: leuk topic om door te lezen. ?
Uiteindelijk ga ik de 1e overmaatzuiger die erin zat toch gebruiken. Een andere cilinder is aangepast aan mijn bestaande zuiger.Coentje schreef:Waarom heb je gekozen voor de maat 108mm voor de zuiger? ?
Durf ik niet te zeggen.Coentje schreef: Was dat het maximale wat de DR blok aankan?