Kader kan wat opkuisen en oplapwerk gebruiken:

Kader opgekuist, nog meer gekuisd opgeschuurd en eerste roestwerende laag aangebracht:

Een paar onderdeeltjes in de garage:

En het blokje:

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Dat project ligt ff op z'n ree...eh... gat ivm de verhuizing ... maar met een beetje mazzel kan ik na 1 mei er weer mee doorgaanletsgo21 schreef: ....Hoe vlot het eigenlijk met de katana, vind ik zelf een onwaarschijnlijk vette bike...
Je hoeft helemaal geen hittebestendige lak te gebruiken. Gewoon 2k lak ivm de olie en benzine bestendigheid. Blok wordt niet boven de 120 graden.letsgo21 schreef:Ik zou trouwens men blok ook nog willen doen, maar heb nog nooit die hittebestendige lak gebruikt...tips iemand![]()
Die gebruik ik idd, dat is een goeie tip voor het blok!futurist schreef:Motip heeft velgenlak die het heel erg goed doet op motorblokken. hittebestendig genoeg, niet snel brandstofgevoelig, meerdere kleuren (goud achtig, titaan achtig en zilverachtig) Ik heb wel eens een mooie originele kleur gekregen door eerst dat velgengoud te doen (niet zo mooi) en daar van grote afstand het titaan (steel wheels) dun overeen te nevelen.
greetz Futurist
Oh ja geen vernis gebruiken dit vergeelt door de hitte en motip heeft ook grovere metalic die het goed doet op delen die alu moeten uitzien zoals de vorkpoten. Ook niet vernissen, de dunnen lagen zijn beter dan te dikke lagen. Normaal spuit ik zelf altijd met autolak (ik spuit ook auto's en motoren) maar de spuitbussen van motip doen het erg goed voor genoemde doelen