auw auw..
heb een kleine anderhalf jaar terug een ongeluk gehad na het crossen, erg dom, en van mijn kant..
met mijn broer op de terug weg, met een gangetje van pak hem beet 100km/u.. nouja, hij reed een stuk verder.. voor de slagboom..
"slagboom sluit na elk voertuig"
ik dacht.. dat past nog wel.. nou niet dus..
resultaat, slagboom = aluminiumpijp stond pakweg 1,5meter verbogen, en zijn best stevige paaltjes..
crosser = voorkap kapot (plaats van de impact zegmaar) overal kap schade.. stuur kapot (zat flink het asfalt ingekerft) voetsteun aardig krom (mijn voet had echter de grootste klap opgevangen)
en betreft mijzelf.. moeilijkheden met ademen (ribben gekneusd) schouder kapot, kruisbanden verrekt, voet gebroken, maar toen niet mee naar de dokter geweest, nu is dat een schoenmaat kleiner.. aan een kant..
en doet verdomt veel pijn als het vriest, maar moet ik maar mee leven...
En voordat mensen beginnen over dom zijn, .. ik heb zo mijn redenen om artsen niet meer om hulp te vragen..
maar voor de rest is het meeste wel goed gekomen, eigen fouten zijn gewoon klote, maar je kan de tijd niet terug draaien..
Verder ook eens in Duitsland op vakantie als toeschouwer van een bultje afgelopen, en op een losse steen getrapt.. omdat mijn knie niet meer zo goed werkt, scharnierde die naar de zijkanten ipv recht.. ook niet zo lekker..
verder nog de bekende dingen, sporen happen, te weinig gas in mul zand, knippenduiken, enz..
wel een keer een "leuke" val gehad..
vollebak gas een spring heuveltje op.. waar ik al tijden vertrouwt mee was.. Echter, door het hete weer was het heuveltje uitgedroogt.. en mul geworden..
resultaat: kawa stond in een keer stil in dat heuveltje.........
..
ik niet

verder geen letsel aan dat gevalletje over gehouden
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!