BVD, groet, Menno.
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
No prob....dat weet je tochDR BIG Menno schreef:Mijn dank voor het laten delen van jullie raad/ervaring waarde BIG brothers...![]()
... ziet goe uit! En de sirac dan?Hans schreef:De michelin anakee schijnt ook heel goed te zijn. Kijk maar op de bmw GS side. Zowel op droog als nat wegdek.Word mijn vogende keus . Hoop je weer wat verder geholpen te hebben. Groetjes Hans.
Kijk kijk, waarevolle info!BIG88 schreef:ik heb ooit een michelin T66 geprobeerd,was zowel op nat wegdek en zand zwaar kl*te
rijd nu op T63 in het zand (niet echt lekker op de weg)
en sirac op het asfalt (stelt niet veel voor in de modder)
bevalt beide prima op hun eigen plek van de aardbol
MAARRRR....anakee schijnt het toch beter te doen op de weg
ik slijt nog het laatste mm. sirac weg en dan ga ik hem proberen
Misschien heb je wat aan deze topic ?DR BIG Menno schreef: Vind echter wat noppenprofiel ook wel stoer!
jammer dat Michelin die band noch steeds niet in echte maten maakt: 18"DR BIG Menno schreef:...... heb Michelin Anakee besteld. ....
Een bandenlevancier meldde mij dat een radiaalband naast iets duurder ook ronder van vorm en iets zachter was, hetgeen voornamelijk wegligging ten goede schijnt te komen. Is dus o.a. van toepassing op Michelin Anakee.Jorro schreef: Nu staat die R waarschijnlijk voor radiaalband maar wat houdt dat in. Heb je die nodig, rijdt die beter? Is geloof ik wel duurder.
Lijkt me tof!De Neus schreef: Kan je zo de "allroadrit voor beginners" mee rijden.
Zal ik je vast op de lijst zetten voor 2005 ?![]()
Leo