Vandaag 8 uur bezig geweest met het blok.
De NAKS bout was vorige week zaterdag op de post gegaan, helaas met de gewone post dus geen pakket en track & trace, was na een week nog niet binnen dus maar plan B.
Mijn nieuwe cilinder had een gat voor een M8 bout en had daar een spanbout van M10 bij gekregen dus het gat maar op geboord en getapt naar M10.
Cilinder en kop er af gehaald, idd een tuimelaar ingesleten dus dat was het getik.
Kleppen uit de kop gehaald, seals waren nog goed, wel nieuwe er op gezet, ook maar weer de uitlaat kleppen geslepen, kop en kleppen schoon gemaakt, waren best verkoold.
Andere kop gedemonteerd, nokkenas en tuimelaars overgezet, gecontroleerd of ik nog wel de NAKS ketting kon monteren met de bout er in, leek wat lang maar gaat net.
Alle raak vlakken van resten [vloeibare] pakking ontdaan en ontvet en met hogere compressie opgebouwd, gecontroleerd of de kleppen de zuiger niet raken, lijkt niet zo te zijn, morgen nog de klepspeling controleren, deksel er op en het blok in het frame en nog het 1 en ander aan de kabbelboom doen.
Niks zat tegen maar duurde wel langer dan verwacht
Cilinder en zuiger van Leo over genomen, had maar ff gelopen maar wat zie ik op de zuiger