ik quote de mail die ik van de eigenaar heb gekregen:
"De motor is technisch in een super staat. Grote beurt is wellicht 900 km geleden? Ook ketting en tandwielen zijn als nieuw.
Remblokken en zuigers zijn twee weken geleden. Banden kunnen ook nog heel lang mee, veel profiel.
Op onderhoud hoef je ook niet zuinig te zijn, het is technisch gezien een "makkelijke motor" alles kun je zelf doen. Een grote beurt kost je ongeveer 30 euro, remblokken ongeveer 26 euro. Deze motor is goedkoop te onderhouden en rijdt zeer zuinig. Wegenbelasting 6 euro in de maand en de verzekering kost mij 1 euro in de maand....
Bijgaande site kun je alles bestellen en kun je ook eens optellen wat alles kost wat op deze motor zit:
http://www.hessler-motorsport.de/shop/i ... 354575d932
De motor heeft bij mij en de vorige eigenaar geen zand gezien, behalve wellicht een lokaal zandlaantje (dat is juist het leuke, beetje all round inzetbaar)
Gezien de staat van de motor betwijfel ik of er ooit serieus off road is gereden.
2000 euro is de motor meer dan waard en is dus vast. Zeker gezien de staat, stijl en accesoires..... Vindt jij dit te veel zul je verder moeten gaan zoeken."