welcome back!!
Genoeg "bugs" op je vizier gekregen?
Mijn rooie biggetje!
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ik ken het gevoelMad-Max schreef:Ha ! Daar ben ik weer!
Reden dat ik terug ben is dat ik er over na zit te denken toch weer een BIG te kopen !
Niet vloeken in de kerk aubMad-Max schreef: of mss 650RSE)
hier wordt veel van dat rakettenspul te koop aangeboden.Mad-Max schreef:Dus wie weet, maar eerst nog even mn GSXRijstraket verkopen!
Succes met de verkoop en hopenlijk kies je daarna voor de BIG en dan kan je zo inhaken in dit topic
LEO
Is het zo?
http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... RAD-1.html
Toch bedankt he! Niemand hier interesse toevallig
Edwin, inderdaad, m'n hele motorjas ziet ook groengeel van die klote vliegjes. Elke 2 ritjes vizier schoon moeten maken afgelopen tijd.
Om alvast op zaken vooruit te lopen, dit lijkt me wel wat. Alleen een beetje jammer van die bandjes, die zullen wel niet graag offroad gaan:
http://motoren.marktplaats.nl/motoren-s ... ind=3&fs=1
http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... RAD-1.html
Toch bedankt he! Niemand hier interesse toevallig
Edwin, inderdaad, m'n hele motorjas ziet ook groengeel van die klote vliegjes. Elke 2 ritjes vizier schoon moeten maken afgelopen tijd.
Om alvast op zaken vooruit te lopen, dit lijkt me wel wat. Alleen een beetje jammer van die bandjes, die zullen wel niet graag offroad gaan:
http://motoren.marktplaats.nl/motoren-s ... ind=3&fs=1
- Edwin
- Contacteer:
Heb er net eentje voor je neus weggekaapt van Markplaats Maar dit was mijn keuze nr.2 idd.
Enne...ergens heb ik nog een leren jack liggen met ondertussen alle kleuren vd regenboog door die "bugs"...weet er alles van
Succes met je keuze...en wie weet tot snel op 1 van de ritjes
Enne...ergens heb ik nog een leren jack liggen met ondertussen alle kleuren vd regenboog door die "bugs"...weet er alles van
Succes met je keuze...en wie weet tot snel op 1 van de ritjes
Assumption is the mother of all fuck ups
-
- Contacteer:
ha, welkom terug
bandjes zijn niet zo heel duur voor offroad, daar kun je adje een mailtje voor sturen
en tot in het zand dan maar
bandjes zijn niet zo heel duur voor offroad, daar kun je adje een mailtje voor sturen
en tot in het zand dan maar
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
- Edwin
- Contacteer:
Ik woon in de buurt van R'dam, dus afstand was zeker een bezwaar plus dat deze net iets meer geld moet opleveren. Maar misschien kan je er wat vanaf krijgen. Ziet er in iedergeval top uit op de foto.
Assumption is the mother of all fuck ups
http://www.speurders.nl/overzicht/motor ... 17312.html
Vinden we hier van? Beetje duur misschien he?
Vinden we hier van? Beetje duur misschien he?
-
- Contacteer:
beetje te duur?
ik vind het nogal veel te duur eigenlijk..
ik vind het nogal veel te duur eigenlijk..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
ik quote de mail die ik van de eigenaar heb gekregen:
"De motor is technisch in een super staat. Grote beurt is wellicht 900 km geleden? Ook ketting en tandwielen zijn als nieuw.
Remblokken en zuigers zijn twee weken geleden. Banden kunnen ook nog heel lang mee, veel profiel.
Op onderhoud hoef je ook niet zuinig te zijn, het is technisch gezien een "makkelijke motor" alles kun je zelf doen. Een grote beurt kost je ongeveer 30 euro, remblokken ongeveer 26 euro. Deze motor is goedkoop te onderhouden en rijdt zeer zuinig. Wegenbelasting 6 euro in de maand en de verzekering kost mij 1 euro in de maand....
Bijgaande site kun je alles bestellen en kun je ook eens optellen wat alles kost wat op deze motor zit:
http://www.hessler-motorsport.de/shop/i ... 354575d932
De motor heeft bij mij en de vorige eigenaar geen zand gezien, behalve wellicht een lokaal zandlaantje (dat is juist het leuke, beetje all round inzetbaar)
Gezien de staat van de motor betwijfel ik of er ooit serieus off road is gereden.
2000 euro is de motor meer dan waard en is dus vast. Zeker gezien de staat, stijl en accesoires..... Vindt jij dit te veel zul je verder moeten gaan zoeken."
"De motor is technisch in een super staat. Grote beurt is wellicht 900 km geleden? Ook ketting en tandwielen zijn als nieuw.
Remblokken en zuigers zijn twee weken geleden. Banden kunnen ook nog heel lang mee, veel profiel.
Op onderhoud hoef je ook niet zuinig te zijn, het is technisch gezien een "makkelijke motor" alles kun je zelf doen. Een grote beurt kost je ongeveer 30 euro, remblokken ongeveer 26 euro. Deze motor is goedkoop te onderhouden en rijdt zeer zuinig. Wegenbelasting 6 euro in de maand en de verzekering kost mij 1 euro in de maand....
Bijgaande site kun je alles bestellen en kun je ook eens optellen wat alles kost wat op deze motor zit:
http://www.hessler-motorsport.de/shop/i ... 354575d932
De motor heeft bij mij en de vorige eigenaar geen zand gezien, behalve wellicht een lokaal zandlaantje (dat is juist het leuke, beetje all round inzetbaar)
Gezien de staat van de motor betwijfel ik of er ooit serieus off road is gereden.
2000 euro is de motor meer dan waard en is dus vast. Zeker gezien de staat, stijl en accesoires..... Vindt jij dit te veel zul je verder moeten gaan zoeken."
-
Ach, voorwat er op hangt en als technisch oke valt de prijs redelijk.. maar dat mat zwart gespoten
als ie dat zelf gedaan heeft met de spuitbus blaas je het er zo af met een hogedruk spuit...
als ie dat zelf gedaan heeft met de spuitbus blaas je het er zo af met een hogedruk spuit...
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Er zitten inderdaad een hoop extra's bij en als die technisch goed is heb je een behoorlijk nieuwe motorfiets. Dus ik ben het met zappa eens dat die de prijs zomaar waard kan zijn.
De vraag die je jezelf moet stellen is hoeveel waarde je hecht aan de staat en hoeveel € je daarvoor over hebt.
Spuiten is leuk maar komt vrijwel nooit ten goede van de verkoop waarde tegenover in (goed staat) originele kleuren.
De vraag die je jezelf moet stellen is hoeveel waarde je hecht aan de staat en hoeveel € je daarvoor over hebt.
Spuiten is leuk maar komt vrijwel nooit ten goede van de verkoop waarde tegenover in (goed staat) originele kleuren.
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
-
- Contacteer:
behoorlijk nieuw.. hij is uit 91, geen 97 he..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
Gaat er iets anders komen?
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Haha mooi verkoop topic is het geworden zie ik al weer..
Ik ga zometeen even kijken bij een kawasaki KLX 650.
Dit om 2 redenen:
1: Het is dichtbij.
2: Ik ben mn GSXR nog niet kwijt, en deze persoon wil misschien wel ruilen.
En 3 > Het is een supermotard, wat ik altijd al vet gevonden heb. (Een BIG SM lijkt me ook wel wat hoor, maar ik ga nu hier eerst dus ff kijken)
Ik ga zometeen even kijken bij een kawasaki KLX 650.
Dit om 2 redenen:
1: Het is dichtbij.
2: Ik ben mn GSXR nog niet kwijt, en deze persoon wil misschien wel ruilen.
En 3 > Het is een supermotard, wat ik altijd al vet gevonden heb. (Een BIG SM lijkt me ook wel wat hoor, maar ik ga nu hier eerst dus ff kijken)