want dan zou dat betekenen dat ik niet langer de jongste ben bij de oude manne club

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Maar was wel gezellig toen je de 1 x langs kwam bij me?CrazyWezel schreef:tja, ik ben wel n monteur, maar ik probeer het alleen als ik snap hoe t werkt, anders laat ik het eerst iemand voor doen, aangezien ik best gehecht ben aan mijn motorblok
naar de dealert brengen is not an option
bij de dealert dingen halen daartegen wel (als ik t echt snel nodig heb)
dingen buiten het motorblok probeer ik wel gewoon, en dan zie ik wel hoe t afloopt, maar ik wil gewoon niet dat mijn motorblok in de soep loopt, al zal dat met die balans ketting wel mee vallen, met je nokkenasketting moet je niet kloten, als die n tandje verspringt is t wel janken denk
Daar heb je me, dat is zeker waar, ga ik niet ontkennenzappa.suzuki schreef:Hey Max,
Klopt.. maar toch ga je ondanks de handleiding en m'n uitleg er een eigen uitleg aangeven.. dus je eigen "Assumption"
En daar hou ik wel van![]()
Maar toch.. soms is 1 + 1 gewoon 2
Dat gerammel is dus weg?Heb namelijk afgelopen week een Biggetje uit 1991 gekocht met maar 15.000 km op de teller. 200 km mee naar huis gereden, en na deze rit vond ik hem anders klinken.. rammelig zeg maar. Vooral stationair hoor je het duidelijk. Vermogen is er nog zat, maar ik dacht vandaag ik zal eens langs de motorboer gaan. Deze dacht meteen aan BIGendlager