Wel gaarne onderbouwde argumenten graag.
Dus niet omdat oranje een niet zo erg mooie kleur is. (Alhoewel dat wel zo is )
Ik wil er dus eigenlijk wel een gaan kopen, maar geef jullie nu de gelegenheid, vooraf, om mij te overtuigen om het niet te doen.
Waarom zou ik geen ktm125exc moeten kopen?
Moderator: ghulst
[quote="huskie"] Hoi Ktm125sx-er, ok bedankt voor je steun, maar de bedoeling is om alles horen waarom ik hem niet moet kopen.
quote]
erg vreemd...
quote]
erg vreemd...
-
- Contacteer:
Voor nederlandse maisplakjes en modderritjes en gewone stervelingen (zoals ik) te licht Bedoel, het is dan wel hard werken om gang te houden.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
messchien omdat je dan een van de eenigste bent met een 125 in de enduro wereld?? maja onderschijt moet er zijnhe
staatscrossbeheer gaat als een speer
Erg lichte motor voor het zware Nederlandse zand. Veel zuiger sluitage, etc... Janken, veel toeren maken, minder vermogen dan een 4-takt!
Je hebt overal mensen voor!!
-
- Contacteer:
Onderscheid of onderschijten?boer125 schreef:messchien omdat je dan een van de eenigste bent met een 125 in de enduro wereld?? maja onderschijt moet er zijnhe
Maar husky? waarom geen 200exc, voordeel van de handelbaarheid van een 125, met iets meer vermogenbandbreedte.
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Ahhhhhh
Rudy, je bent de eerste die een hele... goede reden aangeeft om geen 125exc te kopen.
Eigenlijk ben ik al een beetje bezig om een 200exc te gaan bekijken, maar de 125exc is nog steeds in de picture.
Rudy, je bent de eerste die een hele... goede reden aangeeft om geen 125exc te kopen.
Eigenlijk ben ik al een beetje bezig om een 200exc te gaan bekijken, maar de 125exc is nog steeds in de picture.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Contacteer:
2e reden is het vetslaan, waar die 125 van mij tijdens bilstein nogal last van had. Dat rustige rijden wil met een 125 crosser in iedergeval niet echt lekker.
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
ja sorry mijn spelling is niet zo goed ik bedoel onderscheidRudy schreef:Onderscheid of onderschijten?boer125 schreef:messchien omdat je dan een van de eenigste bent met een 125 in de enduro wereld?? maja onderschijt moet er zijnhe
Maar husky? waarom geen 200exc, voordeel van de handelbaarheid van een 125, met iets meer vermogenbandbreedte.
staatscrossbeheer gaat als een speer
Vetslaan is te verhelpen, met een armere afstelling en een hetere bougie. Heb met mijn 125cc offroad gereden, en (afkloppen) een of twee keer in jaren een vetgeslagen bougie gehad en dat kwam door versnellingsbakolie die via een keerring wat door sijpelde
Wat ik natuurlijk niet verteld heb, en wat toch wel belangrijk is, is dat ik nogal......, niet echt zwaar ben.
Waar iedere motor wordt afgebeult met 90-100kg, doet mijn motortje het met 65kg. Dus gewicht/pk verhouding is geen issue bij mij. Ik zou zelfs op een 85cc rond kunnen komen. Niet dat dat lekker offroad rijdt, maar het zou kunnen.
Ok, ik ga weer even de ktm specificaties bekijken.
Een 2008 exc ziet er echt heeeeel lekker uit.
Ik vind het eigenlijk jammer dat Helen niet voor een 200cc heeft gekozen. Wat ik me nog kan herinneren van Helen is dat ze veel durft, en ook licht is. Echt een 2takt woman, als je het mij vraagt.
Helen, gemiste kans.....maar je mag wel eens op de mijne rijden
als je durft
Wat ik natuurlijk niet verteld heb, en wat toch wel belangrijk is, is dat ik nogal......, niet echt zwaar ben.
Waar iedere motor wordt afgebeult met 90-100kg, doet mijn motortje het met 65kg. Dus gewicht/pk verhouding is geen issue bij mij. Ik zou zelfs op een 85cc rond kunnen komen. Niet dat dat lekker offroad rijdt, maar het zou kunnen.
Ok, ik ga weer even de ktm specificaties bekijken.
Een 2008 exc ziet er echt heeeeel lekker uit.
Ik vind het eigenlijk jammer dat Helen niet voor een 200cc heeft gekozen. Wat ik me nog kan herinneren van Helen is dat ze veel durft, en ook licht is. Echt een 2takt woman, als je het mij vraagt.
Helen, gemiste kans.....maar je mag wel eens op de mijne rijden
als je durft
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Och ik ben amper 75 kg en rij op een 300 rond. Gewicht zegt natuurlijk niet zoveel.huskie schreef: Waar iedere motor wordt afgebeult met 90-100kg, doet mijn motortje het met 65kg. Dus gewicht/pk verhouding is geen issue bij mij. Ik zou zelfs op een 85cc rond kunnen komen. Niet dat dat lekker offroad rijdt, maar het zou kunnen.
rechterhand en moment waarop gas nodig is wel.
Zegt ook niet zoveel, helemaal mee eens, maar feit blijft dat ik liever een motor van 100kg optil, en rond zeul, dan een motor van 115kg. En die PK zijn voor mij bijzaak. Ik ben ook klein, 170cm, en heb moeite met de hoogte van sommige motoren.oossie schreef:
Och ik ben amper 75 kg en rij op een 300 rond. Gewicht zegt natuurlijk niet zoveel.
rechterhand en moment waarop gas nodig is wel.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Zotten aap!huskie schreef:Ik vind het eigenlijk jammer dat Helen niet voor een 200cc heeft gekozen. Wat ik me nog kan herinneren van Helen is dat ze veel durft, en ook licht is. Echt een 2takt woman, als je het mij vraagt.
Ik ben geen durver: endurorijden is één grote karakteroefening voor mij! In den beginne viel ik tientallen keren per dag, gewoon door bange (en dus foute) reacties.
Goed dat de motoren zoveel lawaai maken, anders hoor je me heel de tijd tegen mezelf roepen: ":bad-words: Komaan, gas geven! Je kan erop! Allez, rechtstaan! Flauw bees! "
Ik ben 100% viertaktrijder. Ik heb eerst met twee "zoete" tweetaktjes gereden (Pampera en KDX) omdat er toen nog geen viertakten met knopje bestonden.
Persoonlijk heb ik héél veel respect voor tweetaktrijders omdat ik denk dat je voor tweetakt een betere piloot moet zijn...
Ik wil graag eens op de jouwe rijden! Verandering van spijs doet eten!huskie schreef:Helen, gemiste kans.....maar je mag wel eens op de mijne rijden
als je durft
Beter een slecht karakter dan geen karakter
De enige reden die ik kan bedenken is dat je dan je naam moet veranderen in KTM-ie .... als ik iemand kan bedenken die op een 125 2t hoort ben jij het wel. Toevallig was ik in Spanje (zie http://stteve.smugmug.com/gallery/3484445#196201915) afgelopen week, en daar koop ik altijd lokale (deze keer dus franse en spaanse) off-road tijdschriften waarin een van die nummers ook een soort lezersonderzoek van die KTM 125EXC. Interesse??
Hoi Steve,
bedankt voor je reaktie. Fijn om te horen
Als je ze uit hebt, graag. Ik koop ze ook altijd als ik in frankrijk ben. Beetje proberen te lezen, en plaatjes kijken in m'n tentje, in afwachting van weer een nieuwe dag offroad rijden
bedankt voor je reaktie. Fijn om te horen
Als je ze uit hebt, graag. Ik koop ze ook altijd als ik in frankrijk ben. Beetje proberen te lezen, en plaatjes kijken in m'n tentje, in afwachting van weer een nieuwe dag offroad rijden
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?