Dus niet omdat oranje een niet zo erg mooie kleur is. (Alhoewel dat wel zo is

Ik wil er dus eigenlijk wel een gaan kopen, maar geef jullie nu de gelegenheid, vooraf, om mij te overtuigen om het niet te doen.

Moderator: ghulst
Onderscheid of onderschijten?boer125 schreef:messchien omdat je dan een van de eenigste bent met een 125 in de enduro wereld?? maja onderschijt moet er zijnhe
ja sorry mijn spelling is niet zo goed ik bedoel onderscheidRudy schreef:Onderscheid of onderschijten?boer125 schreef:messchien omdat je dan een van de eenigste bent met een 125 in de enduro wereld?? maja onderschijt moet er zijnhe
Maar husky? waarom geen 200exc, voordeel van de handelbaarheid van een 125, met iets meer vermogenbandbreedte.
Och ik ben amper 75 kg en rij op een 300 rond. Gewicht zegt natuurlijk niet zoveel.huskie schreef: Waar iedere motor wordt afgebeult met 90-100kg, doet mijn motortje het met 65kg. Dus gewicht/pk verhouding is geen issue bij mij. Ik zou zelfs op een 85cc rond kunnen komen. Niet dat dat lekker offroad rijdt, maar het zou kunnen.![]()
Zegt ook niet zoveel, helemaal mee eens, maar feit blijft dat ik liever een motor van 100kg optil, en rond zeul, dan een motor van 115kg. En die PK zijn voor mij bijzaak. Ik ben ook klein, 170cm, en heb moeite met de hoogte van sommige motoren.oossie schreef:
Och ik ben amper 75 kg en rij op een 300 rond. Gewicht zegt natuurlijk niet zoveel.
rechterhand en moment waarop gas nodig is wel.
Zotten aap!huskie schreef:Ik vind het eigenlijk jammer dat Helen niet voor een 200cc heeft gekozen. Wat ik me nog kan herinneren van Helen is dat ze veel durft, en ook licht is. Echt een 2takt woman, als je het mij vraagt.
Ik wil graag eens op de jouwe rijden! Verandering van spijs doet eten!huskie schreef:Helen, gemiste kans.....maar je mag wel eens op de mijne rijden![]()
als je durft![]()