Moderator: ghulst
Dat is het algemene nummer van de politie, hier in zeeland is het het zelfde nummer.erwindob schreef:Dat 0900 nummer werkt natuurlijk alleen als je vanuit twente belt...
Of hééééééél ver achter jeHouten Klaas schreef:Ik weet wie het is, de grootste crossplizzie uit de achterhoek.Geen last van denkik .Maar ja je weet het nooit.Mijn moeder zei altijd 'mannen met grote snorren moet je voor je houden'.
Ik zou zeggen, laat een lijstje maken bij het RDC van alle WR400's uit Krimpen ad IJsel en neem de lijst eens door. Zullen er echt geen tientallen zijn lijkt me.madman schreef:Ik ben op zoek naar een zekere Kamiel uit Krimpen aan den IJssel. Kennelijk in het bezit van een Yamaha WR 400.
Hmmmm..... jaa jamadman schreef: Ik heb niets van de "heer Kamiel "en wil ook niets hebben. Alleen even kontakt
Rijks Dienst Crossverkeer?mxyves schreef:Ik zou zeggen, laat een lijstje maken bij het RDC van alle WR400's uit Krimpen ad IJsel en neem de lijst eens door. Zullen er echt geen tientallen zijn lijkt me.madman schreef:Ik ben op zoek naar een zekere Kamiel uit Krimpen aan den IJssel. Kennelijk in het bezit van een Yamaha WR 400.
Jullie hebben toch wel andere kanalen om Kamiel te vinden? Beetje jammer zo...
Ik begrijp hieruit dat je een WR in de aanbieding hebt cq mee in de maag zit? Voordat je aan Domeinen denkt, zou je natuurlijk nog aan ons kunnen denkenmadman schreef:Maar goed, als niemand iets weet , kan ik ook van dit medium geen gebruik maken om iemand blij te kunnen maken.
Denk dan aan Jan Bas, want zijn Honda is vorig jaar voor de deur gestolenFox-kid schreef:[Ik begrijp hieruit dat je een WR in de aanbieding hebt cq mee in de maag zit? Voordat je aan Domeinen denkt, zou je natuurlijk nog aan ons kunnen denken!
Joop, wat fijn dat je aan mij denkt !Joop schreef:Denk dan aan Jan Bas, want zijn Honda is vorig jaar voor de deur gestolenFox-kid schreef:[Ik begrijp hieruit dat je een WR in de aanbieding hebt cq mee in de maag zit? Voordat je aan Domeinen denkt, zou je natuurlijk nog aan ons kunnen denken!