Ik zoek een zekere Kamiel uit Krimpen aan den IJssel
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Move>>cafe
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
en wat wil je van hem
Geen schokkende zaken (wel positieve zaken voor hem)maar mogelijk dat hij telefonisch kontakt op kan nemen met mij 053-4773631. (tel. fax antwoordapp) of 0900-8844, politie twente, bureau verkeerszaken, toestel 5109.
Willem van der Ziel, Enschede.
Willem van der Ziel, Enschede.
- mxrider#28
Dat is het algemene nummer van de politie, hier in zeeland is het het zelfde nummer.erwindob schreef:Dat 0900 nummer werkt natuurlijk alleen als je vanuit twente belt...
O jee,
We hebben een pliezie infiltrant op het forum! Ik zeg niks meer over illegale cross-spots of over ritjes die niet over gebaande paden leiden. Straks kan ik dan ook na een half jaar telefonisch contact opnemen om af te spreken wanneer ik mijn bike weer op kan halen
We hebben een pliezie infiltrant op het forum! Ik zeg niks meer over illegale cross-spots of over ritjes die niet over gebaande paden leiden. Straks kan ik dan ook na een half jaar telefonisch contact opnemen om af te spreken wanneer ik mijn bike weer op kan halen
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
-
Ik weet wie het is, de grootste crossplizzie uit de achterhoek.Geen last van denkik .Maar ja je weet het nooit. Mijn moeder zei altijd 'mannen met grote snorren moet je voor je houden'.
-
Of hééééééél ver achter jeHouten Klaas schreef:Ik weet wie het is, de grootste crossplizzie uit de achterhoek.Geen last van denkik .Maar ja je weet het nooit. Mijn moeder zei altijd 'mannen met grote snorren moet je voor je houden'.
Zal mijn chef op opslag vragen (infiltrantensalaris) : en een zonnebril. Kunnen ze me in ieder geval niet meer herkennen. 0900 werkt landelijk, vragen naar twente. Ik heb niets van de "heer Kamiel "en wil ook niets hebben. Alleen even kontakt
Ik zou zeggen, laat een lijstje maken bij het RDC van alle WR400's uit Krimpen ad IJsel en neem de lijst eens door. Zullen er echt geen tientallen zijn lijkt me.madman schreef: Ik ben op zoek naar een zekere Kamiel uit Krimpen aan den IJssel. Kennelijk in het bezit van een Yamaha WR 400.
Jullie hebben toch wel andere kanalen om Kamiel te vinden? Beetje jammer zo...
Hmmmm..... jaa jamadman schreef: Ik heb niets van de "heer Kamiel "en wil ook niets hebben. Alleen even kontakt
Rijks Dienst Crossverkeer?mxyves schreef:Ik zou zeggen, laat een lijstje maken bij het RDC van alle WR400's uit Krimpen ad IJsel en neem de lijst eens door. Zullen er echt geen tientallen zijn lijkt me.madman schreef: Ik ben op zoek naar een zekere Kamiel uit Krimpen aan den IJssel. Kennelijk in het bezit van een Yamaha WR 400.
Jullie hebben toch wel andere kanalen om Kamiel te vinden? Beetje jammer zo...
-
Jongens laat dit niet escaleren.Willem is zelf ook offroadrijder en zeker geen matennaaier. Dit topic gaat zo zijn eigen leven leiden.
Willem licht een tipje van de sluier op,zodat iedereen hier de goede bedoeling van kan inzien.
Willem licht een tipje van de sluier op,zodat iedereen hier de goede bedoeling van kan inzien.
Ach ja een WR 400 (althans de eigenaar) zonder kenteken zal ik bij het RDW in ieder geval niet kunnen opsporen. Geeft vandaag mijn (privé) telefoon ook nog de geest. Sabottage ? Zal weer een voeding van mijn leverancier zijn.Maar goed, als niemand iets weet , kan ik ook van dit medium geen gebruik maken om iemand blij te kunnen maken. Veel plezier met crossen ,enduro of offroad rijden, legaal of illegaal. Laat er iemand maar een slotje op doen. Weten jullie bij deze in ieder geval wie en wat ik ben.
Ik begrijp hieruit dat je een WR in de aanbieding hebt cq mee in de maag zit? Voordat je aan Domeinen denkt, zou je natuurlijk nog aan ons kunnen denkenmadman schreef: Maar goed, als niemand iets weet , kan ik ook van dit medium geen gebruik maken om iemand blij te kunnen maken.
Succes met zoeken!
Denk dan aan Jan Bas, want zijn Honda is vorig jaar voor de deur gestolenFox-kid schreef:[Ik begrijp hieruit dat je een WR in de aanbieding hebt cq mee in de maag zit? Voordat je aan Domeinen denkt, zou je natuurlijk nog aan ons kunnen denken !
Een Kamiel? Ik ken er nog wel één maar niet uit Krimpen a/d IJsel, mag hij evengoed meedingen voor de WR?
# 442
Joop, wat fijn dat je aan mij denkt !Joop schreef:Denk dan aan Jan Bas, want zijn Honda is vorig jaar voor de deur gestolenFox-kid schreef:[Ik begrijp hieruit dat je een WR in de aanbieding hebt cq mee in de maag zit? Voordat je aan Domeinen denkt, zou je natuurlijk nog aan ons kunnen denken !
Wat vliegt die tijd, het is alweer 10 maanden geleden
Ik was zondag in Valkenswaard naar de cross. Potverdorie dat motiveerd wel weer moet ik zeggen, als je die jongens lekker ziet afzien op de motor in het zand.
I'll be back (als het geld bij elkaar is )