Ik zoek een zekere Kamiel uit Krimpen aan den IJssel

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
madman
Berichten: 26
Lid geworden op: za feb 19, 2005 13:54

8) Ik ben op zoek naar een zekere Kamiel uit Krimpen aan den IJssel. Kennelijk in het bezit van een Yamaha WR 400. 8)
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Move>>cafe
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

en wat wil je van hem :?: :idea:
madman
Berichten: 26
Lid geworden op: za feb 19, 2005 13:54

8) Geen schokkende zaken (wel positieve zaken voor hem)maar mogelijk dat hij telefonisch kontakt op kan nemen met mij 053-4773631. (tel. fax antwoordapp) of 0900-8844, politie twente, bureau verkeerszaken, toestel 5109.
Willem van der Ziel, Enschede. 8)
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Dat 0900 nummer werkt natuurlijk alleen als je vanuit twente belt...
Gebruikersavatar
mxrider#28
Berichten: 436
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 16:16

erwindob schreef:Dat 0900 nummer werkt natuurlijk alleen als je vanuit twente belt...
Dat is het algemene nummer van de politie, hier in zeeland is het het zelfde nummer.
Fox-kid
Berichten: 568
Lid geworden op: zo jan 25, 2004 20:21
Contacteer:

O jee,

We hebben een pliezie infiltrant op het forum! Ik zeg niks meer over illegale cross-spots of over ritjes die niet over gebaande paden leiden. Straks kan ik dan ook na een half jaar telefonisch contact opnemen om af te spreken wanneer ik mijn bike weer op kan halen :wink:
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Ik weet wie het is, de grootste crossplizzie uit de achterhoek.Geen last van denkik .Maar ja je weet het nooit. :lol: Mijn moeder zei altijd 'mannen met grote snorren moet je voor je houden'. :twisted:
Zeeuwse Klei
Berichten: 198
Lid geworden op: za feb 26, 2005 19:44
Locatie: 's-Heerenhoek

Houten Klaas schreef:Ik weet wie het is, de grootste crossplizzie uit de achterhoek.Geen last van denkik .Maar ja je weet het nooit. :lol: Mijn moeder zei altijd 'mannen met grote snorren moet je voor je houden'. :twisted:
Of hééééééél ver achter je :wink:
madman
Berichten: 26
Lid geworden op: za feb 19, 2005 13:54

8) Zal mijn chef op opslag vragen (infiltrantensalaris) : en een zonnebril. Kunnen ze me in ieder geval niet meer herkennen. 0900 werkt landelijk, vragen naar twente. Ik heb niets van de "heer Kamiel "en wil ook niets hebben. Alleen even kontakt 8)
mxyves
Berichten: 20
Lid geworden op: do sep 01, 2005 22:56

madman schreef:8) Ik ben op zoek naar een zekere Kamiel uit Krimpen aan den IJssel. Kennelijk in het bezit van een Yamaha WR 400. 8)
Ik zou zeggen, laat een lijstje maken bij het RDC van alle WR400's uit Krimpen ad IJsel en neem de lijst eens door. Zullen er echt geen tientallen zijn lijkt me.

Jullie hebben toch wel andere kanalen om Kamiel te vinden? Beetje jammer zo...
Fox-kid
Berichten: 568
Lid geworden op: zo jan 25, 2004 20:21
Contacteer:

madman schreef: Ik heb niets van de "heer Kamiel "en wil ook niets hebben. Alleen even kontakt
Hmmmm..... jaa ja




:agrue:
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Guillaume
Berichten: 227
Lid geworden op: zo mar 02, 2003 23:02
Locatie: Dronten

mxyves schreef:
madman schreef:8) Ik ben op zoek naar een zekere Kamiel uit Krimpen aan den IJssel. Kennelijk in het bezit van een Yamaha WR 400. 8)
Ik zou zeggen, laat een lijstje maken bij het RDC van alle WR400's uit Krimpen ad IJsel en neem de lijst eens door. Zullen er echt geen tientallen zijn lijkt me.

Jullie hebben toch wel andere kanalen om Kamiel te vinden? Beetje jammer zo...
Rijks Dienst Crossverkeer? :)
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Jongens laat dit niet escaleren.Willem is zelf ook offroadrijder en zeker geen matennaaier. Dit topic gaat zo zijn eigen leven leiden.

Willem licht een tipje van de sluier op,zodat iedereen hier de goede bedoeling van kan inzien.
madman
Berichten: 26
Lid geworden op: za feb 19, 2005 13:54

8) Ach ja een WR 400 (althans de eigenaar) zonder kenteken zal ik bij het RDW in ieder geval niet kunnen opsporen. Geeft vandaag mijn (privé) telefoon ook nog de geest. Sabottage ? Zal weer een voeding van mijn leverancier zijn.Maar goed, als niemand iets weet , kan ik ook van dit medium geen gebruik maken om iemand blij te kunnen maken. Veel plezier met crossen ,enduro of offroad rijden, legaal of illegaal. Laat er iemand maar een slotje op doen. Weten jullie bij deze in ieder geval wie en wat ik ben. 8)
mxyves
Berichten: 20
Lid geworden op: do sep 01, 2005 22:56

Helaas, het was te proberen... :)
Fox-kid
Berichten: 568
Lid geworden op: zo jan 25, 2004 20:21
Contacteer:

madman schreef:8) Maar goed, als niemand iets weet , kan ik ook van dit medium geen gebruik maken om iemand blij te kunnen maken.
Ik begrijp hieruit dat je een WR in de aanbieding hebt cq mee in de maag zit? Voordat je aan Domeinen denkt, zou je natuurlijk nog aan ons kunnen denken :D


Succes met zoeken!
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Joop
Berichten: 950
Lid geworden op: do jan 01, 2004 20:28
Locatie: Zelhem

Fox-kid schreef:[Ik begrijp hieruit dat je een WR in de aanbieding hebt cq mee in de maag zit? Voordat je aan Domeinen denkt, zou je natuurlijk nog aan ons kunnen denken :D !
Denk dan aan Jan Bas, want zijn Honda is vorig jaar voor de deur gestolen :(
Gebruikersavatar
Sanne
Berichten: 640
Lid geworden op: za dec 13, 2003 13:18
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Een Kamiel? Ik ken er nog wel één maar niet uit Krimpen a/d IJsel, mag hij evengoed meedingen voor de WR? :wink:
# 442
Gebruikersavatar
JBassie
Berichten: 683
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 15:54
Locatie: Velp
Contacteer:

Joop schreef:
Fox-kid schreef:[Ik begrijp hieruit dat je een WR in de aanbieding hebt cq mee in de maag zit? Voordat je aan Domeinen denkt, zou je natuurlijk nog aan ons kunnen denken :D !
Denk dan aan Jan Bas, want zijn Honda is vorig jaar voor de deur gestolen :(
Joop, wat fijn dat je aan mij denkt ! :)

Wat vliegt die tijd, het is alweer 10 maanden geleden :shock:

Ik was zondag in Valkenswaard naar de cross. Potverdorie dat motiveerd wel weer moet ik zeggen, als je die jongens lekker ziet afzien op de motor in het zand.

I'll be back (als het geld bij elkaar is :lol:)
Plaats reactie