Dag noppie,ouwe suzuki freakNoppy schreef:Mikebike,
Jammer van je slechte ervaringen op het zandpad. Wat ging er toen precies mis waar je nu geen last meer van hebt op de KTM (de smaak te pakken)?
Had je toen de standaard all-road banden er nog onder?
Stond de vering toevallig nog op de 'wegafstelling'? Dan gaat hij door het zand ipv er overheen
Bij Henk Seppenwoolde kan je een dag onder begeleiding rondraggen, crossen, technieken leren en nog eens proefrijden op een stel goed afgestelde XR400's. Daar ben ik op het idee gekomen om zelf ook eens een 400 te gaan kopen.
Misschien ook wel wat om samen met je vrienden te gaan??
Ben benieuwd wat het was,
Noppy
de drz die ik had stond toen ik hem kocht op zijn orginele bandjes,soort all-road pruttel,en die standaard fietspompen (vering)valt bij mijn(ouwe) 2000 model niets aan in te stellen.De vering heb ik bij tragter racing aan laten passen met wp spul,en toen hij om was gebouwd met 17 inch velgjes,heb ik er maxxis bandjes op laten leggen,die hebben allemaal kleine nopjes en daar kon ik in het droge zand goed mee uit de voeten(voor mijn doen dan he..) beetje driften en bouw terreinen omploegen.
Met de drz ging dat beter als met de ktm smc660 waar ik nu mee rijd,of dat aan de banden ligt(avon distanzia sm),of aan de 25pk`s extra,weet ik niet maar echte noppenbanden zijn het geen van tweeen
Seppenwoolde staat nog op mijn verlanglijstje(is dat incl motors?)
veel plezier met je drz400,een schitterende fiets....
gr mike