![Vrolijk/Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik ga wel nieuwe bandjes leggen en let's pray dat het mooi weer blijft
![Verward/Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Moderator: ghulst
Inderdaad: http://www.mccma.org/article.php3?id_article=49.sjikkentip schreef:De lijst van de deelnemers staat op de side.........
Ik heb je intussen al een mailtje gestuurd, Helen.Helen schreef:sjikkentip schreef: Ik mis Jo op de lijst. Wat is er toch gebeurd???
Jippie, ik sta op de lijst. (er is maar 1 ToineHelen schreef:Inderdaad: http://www.mccma.org/article.php3?id_article=49.sjikkentip schreef:De lijst van de deelnemers staat op de side.........
Ik mis Jo op de lijst. Wat is er toch gebeurd???
Mij zal je makkelijk herkennen. Aan de "vrouwelijke" stijl, of anders aan een fluogroene sticker achter op mijn helm (die we met de 20 leden van onze club alle gaan plakken om onszelf te herkennen)TTT schreef:Jippie, ik sta op de lijst. (er is maar 1 Toine)
En maar 1 Helen zie ik![]()
![]()
557 deelnemers.
Wie heeft er suggestie voor de overnachting aldaar?
Vorige keer in Bertrix heb ik niemand van het forum "gezien".
Ik hoop in Charleville toch enkele van jullie eens vis a vis te kunnen ontmoeten. Zullen we een meeting-point en tijd vaststellen? Suggesties van Trans-ardennaise veteranen?
Bij de controle worden volgende zaken nagekeken:Gery400 schreef: heeft er iemand een idee wat die CT zoal inhoudt?
Van de organisatie heb ik vernomen dat crossbanden toegelaten zijn
Gery
Ik vind dat prima, die uitlaatrestrictie. Ik vind luide uitlaten erg hinderlijk.DirtFreak.Q schreef:Amaai die techniche keuring is geen zever... uitlaatrestrictie 92 dB, die zijn zot zeker... Ik zal al aan m'n uitlaat mogen prutsen om dat spel wat stiller te krijgen.
Ok dat ze een uitlaatkeuring doen maar 92 dB is belachelijk weinig... gelijk wie een after market demper heeft heeft 96 dB... MINSTENS... En da's niet omdat het after market is en 'luide buizen' zijn, maar omdat het nu eenmaal zelfs alles dat non-standard is 96 dB is.Helen schreef: Ik vind dat prima, die uitlaatrestrictie. Ik vind luide uitlaten erg hinderlijk.![]()
Daar kan je wel eens gelijk in hebben, ik ben er niet zo in thuis, wat nu gemiddeld luid of erg luid is.DirtFreak.Q schreef:Ik ben het ermee eens dat ze streng zijn op open FP spullen van 110 dB maar 92 dB is belachelijk laag, dat wil zeggen enkel standaard motoren met 0,0 aanpassingen.
Nou nou, ik ga gewoon met de originele uitlaat, ik zou niet weten hoe anders....Helen schreef:Daar kan je wel eens gelijk in hebben, ik ben er niet zo in thuis, wat nu gemiddeld luid of erg luid is.DirtFreak.Q schreef:Ik ben het ermee eens dat ze streng zijn op open FP spullen van 110 dB maar 92 dB is belachelijk laag, dat wil zeggen enkel standaard motoren met 0,0 aanpassingen.
De volledig originele Husqvarna 450 van een vriend van me is zelfs een keertje niet door de technische keuring geraakt vanwege... teveel lawaai! Moto van 1 maand oud, volledig originele enduro-uitlaat! Daar sta je dan...
De keuring was wel voor een officiële Belgische enduro. Daar zijn ze nóg strenger dan op Transardennaise denk ik.TTT schreef:Nou nou, ik ga gewoon met de originele uitlaat, ik zou niet weten hoe anders....Helen schreef:Daar kan je wel eens gelijk in hebben, ik ben er niet zo in thuis, wat nu gemiddeld luid of erg luid is.DirtFreak.Q schreef:Ik ben het ermee eens dat ze streng zijn op open FP spullen van 110 dB maar 92 dB is belachelijk laag, dat wil zeggen enkel standaard motoren met 0,0 aanpassingen.
De volledig originele Husqvarna 450 van een vriend van me is zelfs een keertje niet door de technische keuring geraakt vanwege... teveel lawaai! Moto van 1 maand oud, volledig originele enduro-uitlaat! Daar sta je dan...
omdat hun bus vol zit met 3 motorenNoppy schreef:Toine,
De familie Karsmakers vertrekt ook vanuit Waalre. Waarom vertrek je niet samen met hen?
Nop
P.S. Kijk uit voor een blauwe Yamaha WRF450 met een zééér brede noppenband achterop! Da's Jirky
In Nederland bij de enduro's en offroad ritten is max 94 dB toegestaanDirtFreak.Q schreef:Ok dat ze een uitlaatkeuring doen maar 92 dB is belachelijk weinig... gelijk wie een after market demper heeft heeft 96 dB... MINSTENS... En da's niet omdat het after market is en 'luide buizen' zijn, maar omdat het nu eenmaal zelfs alles dat non-standard is 96 dB is.