weet er iemand of de editie 2005 doorgaat?
Bedankt,
Gery
TransArdennaise
Moderator: ghulst
- sjikkentip
Gaat door op 11 en 12 juniGery400 schreef:weet er iemand of de editie 2005 doorgaat?
Bedankt,
Gery

KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
Hoe schrijf je je in?
Ik heb afgelopen Zaterdag een emailtje naar de organisatie gestuurd (secretariat@mccma.org) maar nog niks terug gehoord.
Ik heb afgelopen Zaterdag een emailtje naar de organisatie gestuurd (secretariat@mccma.org) maar nog niks terug gehoord.
smurf.

- sjikkentip
hoe komt het dat mij berichten verdwijnen????
De 3 verwijderde berichten waren én off-topic én eufemistisch uitgedrukt, weinig zinvol. Daarom heeft de boze stoute moderator ingegrepen
De 3 verwijderde berichten waren én off-topic én eufemistisch uitgedrukt, weinig zinvol. Daarom heeft de boze stoute moderator ingegrepen

- sjikkentip
Ik hoop dat niet alle off-topics verwijderd worden,er zou dikwijls niet veel meer over blijven.En een vleugje humor moet kunnen denk ik.sjikkentip schreef:hoe komt het dat mij berichten verdwijnen????
De 3 verwijderde berichten waren én off-topic én eufemistisch uitgedrukt, weinig zinvol. Daarom heeft de boze stoute moderator ingegrepen![]()
De persoon aan wie het antwoord gericht was ken ik en hij kent mij...zodus Whats the problem?Ik heb al ondervonden dat men meermaals berichten verwijderd zonder reden en zonder ook maar even de schrijver te verwittigen of ook maar één reden te geven...
Wie was de moderator trouwens?
Even een off-topic antwoord geven aan Sjikkentip
a) ik heb die 3 posting verwijderd
b) het waren posting tussen 2 bekenden met een inhoud die enkel voor die 2 bekenden betekenis had en het had niks te maken met dit topic
c) er blijft (helaas) nog altijd veel off-topic staan (dit werkt verloedering van een forum in de hand en is daarom m.i. niet gewenst)
d) het is niet altijd de gewoonte dat een moderator, noch op Noppenforum noch op enig ander forum -zelfs wereldwijd-, de reden opgeeft van verwijdering van een bericht. Dit zou ons te ver leiden.
e) ik herinner me niet dat ik van jou in het verleden iets verwijderd heb
Trouwens, sinds ik moderator ben van enkele sub-forums heb ik "weinig" berichten verwijderd. Dit pleit voor het hoge niveau van ons Noppenforum ! Uiteindelijk is elke commentaar welkom, tenzij ze kwetsend is, vernederend, ... en ga zo maar door.
Jo VdB

a) ik heb die 3 posting verwijderd
b) het waren posting tussen 2 bekenden met een inhoud die enkel voor die 2 bekenden betekenis had en het had niks te maken met dit topic
c) er blijft (helaas) nog altijd veel off-topic staan (dit werkt verloedering van een forum in de hand en is daarom m.i. niet gewenst)
d) het is niet altijd de gewoonte dat een moderator, noch op Noppenforum noch op enig ander forum -zelfs wereldwijd-, de reden opgeeft van verwijdering van een bericht. Dit zou ons te ver leiden.
e) ik herinner me niet dat ik van jou in het verleden iets verwijderd heb

Jo VdB
Voor de Ollanders die de taal van Voltaire onvoldoende machtig zijn, wil ik het volgende zinnetje van die site even vertalen:TTT schreef:Ja Noppy, die website had ik ook al gevonden maar ik kan geen inschrijfformulier vinden. Alleen het contact email adres.
"Les bulletins d’inscription seront disponibles sur ce site d’ici plusieurs semaines. "
Dit betekent dus: "De inschrijvingsformulieren zullen op deze website beschikbaar zijn tussen dit en enkele weken."
Dat zinnetje staat er al een maand of twee, maar allez. Vorig jaar was het nog erger, dan wisten we op dit moment nog de datum niet eens...
Helen
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Mag ik je erop wijzen dat ik vooralsnog vrouwelijk ben en dit ook plan te blijven (anders kan ik zéker nooit Belgisch kampioen enduro worden, als vrouw heb ik nog een redelijke kansTTT schreef:Cher Helen, Merci bien

zodoende "Chère Helen" alstublieft.

Excusez moi, mon cherie
Nou ja, ik heb met een eind cijfer 3 voor frans en duits op de middelbare school de talen maar gelaten voor wat ze zijn .
Ik heb wel de onderstaande reactie van MCCMA
Nog 8 tot 15 dagen wachten dus.
> Message du 20/04/05 16:53
> De : "Toine Stokbroekx"
> A : mccma@wanadoo.fr
> Copie à :
> Objet : trans ardenaise
>
>
Cher,
je voudrais s'inscrire au Transardennaise.
Pouvez-vous svp m'informer comment procéder?
Cordialement,
le buletin d'inscriptions sera sur le site www.mccma.org dans 8 à 15 jours
Gérald DEREGARD
Moto Club de Charleville-Mézières en Ardennes
Nou ja, ik heb met een eind cijfer 3 voor frans en duits op de middelbare school de talen maar gelaten voor wat ze zijn .

Ik heb wel de onderstaande reactie van MCCMA
Nog 8 tot 15 dagen wachten dus.
> Message du 20/04/05 16:53
> De : "Toine Stokbroekx"
> A : mccma@wanadoo.fr
> Copie à :
> Objet : trans ardenaise
>
>
Cher,
je voudrais s'inscrire au Transardennaise.
Pouvez-vous svp m'informer comment procéder?
Cordialement,
le buletin d'inscriptions sera sur le site www.mccma.org dans 8 à 15 jours
Gérald DEREGARD
Moto Club de Charleville-Mézières en Ardennes
smurf.
Weer mis.Noppy schreef:Helen,
Dan moet het wel 'Voor den Ollanders' zijn willen wij als volgers van Vondel het goed begrijpenVoor de Ollanders die de taal van Voltaire![]()
![]()
![]()
Noppy

Dit komt van de tijd toen ook het Nederlands nog uitgebreider verbuigingen bezat dan nu nog het geval is.

met frietjes graagNoppy schreef:De Belgen hebben ons ook al verslagen op het nationaal dictee en nu wordt ons ook nog eens de oren gewassen door een vrouw op dit forum![]()
CU op de Transmayonaise!
Noppy

Volgens mij heeft dit jaar nen ollander gewonnen, voor 't eerst sinds jaren weliswaarNoppy schreef:De Belgen hebben ons ook al verslagen op het nationaal dictee en nu wordt ons ook nog eens de oren gewassen door een vrouw op dit forum![]()
CU op de Transmayonaise!
Noppy

PS volgens mij bedoel je transmayonnaise (want in d'ardennen schrijft men frans)
Keep on smiling!
Echt veel info is er niet te vinden op de site..... Moet de moto hier door een technische keuring? Of mag je gewoon met alles meedoen (cross, enduro waar de lichten niet van werken, quad, .....)
Er is een technische keuring. Je licht moet werken. Ik weet niet meer wat er verder nog gecheckt werd. Vorige jaren waren crossbanden toegelaten. Er zijn geruchten dat dat mogelijk zou veranderen, dat er enkel endurobanden zouden worden toegelaten. Dat staat nog niet vast.hornet911 schreef:Echt veel info is er niet te vinden op de site..... Moet de moto hier door een technische keuring? Of mag je gewoon met alles meedoen (cross, enduro waar de lichten niet van werken, quad, .....)
Je moet ze invullen, opsturen en een drietal fotokopiën aanleveren van kentekenbewijs, rijbewijs en verzekeringspapieren.
Naast een forste prijs is er nog een borg van 100€, terwijl het geloof ik geen roadbook rit is.
Naast een forste prijs is er nog een borg van 100€, terwijl het geloof ik geen roadbook rit is.

Het klopt dat hier geen roadbook is, de waarborg moet ervoor zorgen dat je binnen het uitgestippelde traject blijft, er rijden marchals mee rond, die je nummerplaat noteren indien je schade zou aanrichten op omliggend terrein. Zo zou je de waarborg kunnen kwijt spelen.
Xander
Xander
Rijden, nu, en waar het nog kan!
-
Wie het hier al aan meegedaan en hoe 'zwaar' is de rit?
Klopt het dat extreme stukken al dan niet kunnen omzeild worden?
Heel wat volk hier heeft al meegedaan (o.a. door mijn enthousiaste verhalenDirtFreak.Q schreef:Wie het hier al aan meegedaan en hoe 'zwaar' is de rit?

en de extreme stukken kunnen omzeild worden.
Het is ook geschikt voor niet-ervaren rijders. Zelf heb ik de eerste keer meegedaan (op een Pampera) toen ik pas een half jaar reed en heb de twee dagen uitgereden. Zoals hier al eens gezegd zijn er ook moeilijkere stukken voorzien, maar kan je altijd een omleiding volgen.
Als je zoekt op het forum hier naar transardennaise vind je nog veel meer antwoorden op nog veel meer vragen.
forse prijs?
125 euro voor 140 en 180 km super enduro,
inclusief benzine, inclusief ontbijt / middagmaal / barbecue
zo duur vind ik dat niet in vergelijking met andere ritten.
Gery
125 euro voor 140 en 180 km super enduro,
inclusief benzine, inclusief ontbijt / middagmaal / barbecue
zo duur vind ik dat niet in vergelijking met andere ritten.
Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!