dit noem ik enduro...

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Gery400

'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)

Ride it like you stole it!
JoeBaR

kickuh filmpie !!!!!

jammer dat mensen nog vaak niet begrijpen dat de motor niet al t werk zelf doet .. sommige begrijpen niet hoe uitputtend zo n ritje is
4 strokes only !!
Houten Klaas

Ontzettend gaaf filmpje.
adje

Is met een trailmotor veel beter te doen lijkt mij :?
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Ad Ketelaars
Contacteer:

Als ik me niet vergis is Mauriac een Xtreme enduro. Alla de Gilles Lalay Classic. Maar dat moet ik even napluizen in de Moto Verte. Onze Nederlandse Belg Frans Verhoeven gooit trouwens hoge ogen in deze wedstrijden (top 10). Hij wist trouwens in de laatste GLC ook in de top 10 te eindigen. Dat betekent in Frankrijk zo'n beetje de eeuwige roem.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
huskie

Ik wist niet dat de noppenforumdag bij erik op video was opgenomen. Leuk.
Wat dacht je trouwens van die toeschouwer die die motor terug kopte de sloot in. :lol: Mooie salto.
Valt wel op dat daar meer 2takten dan 4takten voor worden gebruikt :twisted:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Sjokske

adje schreef:Is met een trailmotor veel beter te doen lijkt mij :?
Ik dacht eigenlijk meer aan een wildwaterkano :lol:
ad ketelaars schreef:Als ik me niet vergis is Mauriac een Xtreme enduro. Alla de Gilles Lalay Classic. Maar dat moet ik even napluizen in de Moto Verte. Onze Nederlandse Belg Frans Verhoeven gooit trouwens hoge ogen in deze wedstrijden (top 10). Hij wist trouwens in de laatste GLC ook in de top 10 te eindigen. Dat betekent in Frankrijk zo'n beetje de eeuwige roem.
Heb jij deze rit ook uitgezet, Ketel :?:
Of is het gewoon dat stukkie achter the Beekish Mountains :?:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
exc 380

Wel stoer. Frans Verhoeven is in de GLC al eens een keer 7de geworden en toen was die volgens mij ook de laatste deelnemer die toen gefinishst is van de 200 deelnemers. Is heel wat anders als een beetje rond scheuren over de maislanden hier in Nederland :idea:
Noppy

Tjezus,

Gaaf man, ik heb met zweethandjes zitten kijken!

Noppy
:toost:
Houten Klaas

Trouwens is het filmpje bij u kleur of zwart-wit
stimpie

kleur
exc 380

Het is ook in kleur bij mij :oops: .
Op die site staan nog meer van zulke filmpjes.
www.toolenduro.com en dan bij de foto rubriek naar beneden dan zie je ze wel staan is wel de moeite waard vind ik. :roll:
Ad Ketelaars
Contacteer:

Ik heb de laatst verreden GLC nog op video staan. Aankomst op de 'zwarte kraaienheuvel" of zoiets!?!? Midden in de nacht staan er net zoveel toeschouwers op die berg als dat er bij een interland Nederland-Duitsland voor het WK aanwezig zijn. De eerste rijder wordt als het ware door de toeschouwers omhoog gedragen. Omdat de franse rijders overal geholpen worden, is het voor buitenlanders een haast onmogelijke opgave om te finishen. Als dat wel lukt dan hoor je bij de absolute wereldtop vind ik. Helaas kan ik deze film niet op dit forum zetten.
Jo VdB

Ad,

als je die video op DVD zou laten copiëren (kan voor weinig geld bij professionelen) , dan denk ik dat er verschillende personen hier wel een copie van zouden willen kopen.

Ik alvast

Jo Vdb
JBassie
Contacteer:

als je er een lambada muziekje onder zet is het al een stuk minder vet denk ik. Blijft niet veel over van je motor zo. :roll:
Gery400

Ad Ketelaars schreef:Ik heb de laatst verreden GLC nog op video staan. Aankomst op de 'zwarte kraaienheuvel" of zoiets!?!? Midden in de nacht staan er net zoveel toeschouwers op die berg als dat er bij een interland Nederland-Duitsland voor het WK aanwezig zijn. De eerste rijder wordt als het ware door de toeschouwers omhoog gedragen. Omdat de franse rijders overal geholpen worden, is het voor buitenlanders een haast onmogelijke opgave om te finishen. Als dat wel lukt dan hoor je bij de absolute wereldtop vind ik. Helaas kan ik deze film niet op dit forum zetten.
le Corbeau Mort (dode kraai),
alleen in mijn dromen :roll:
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)

Ride it like you stole it!
Ad Ketelaars
Contacteer:

Het is gewoon een aflevering van een of andere sportzender. Dus zo'n 20 minuten ofzo. Hoewel ik dikwijls WK enduro's enzo bezoek, ben ik daar nog nooit geweest :( . Ik hoorde wel van Frans Verhoeven dat een motor (KTM weliswaar :wink: ) maar een GLC meegaat. Dan is hij ver afgeschreven.
huskie

:lol: Heeft m'n vader dan toch gelijk, dat ik met dat crossen alleen maar de boel kapot maak :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Plaats reactie