dit noem ik enduro...
Moderator: ghulst
-
Ontzettend gaaf filmpje.
Is met een trailmotor veel beter te doen lijkt mij
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Contacteer:
Als ik me niet vergis is Mauriac een Xtreme enduro. Alla de Gilles Lalay Classic. Maar dat moet ik even napluizen in de Moto Verte. Onze Nederlandse Belg Frans Verhoeven gooit trouwens hoge ogen in deze wedstrijden (top 10). Hij wist trouwens in de laatste GLC ook in de top 10 te eindigen. Dat betekent in Frankrijk zo'n beetje de eeuwige roem.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Ik wist niet dat de noppenforumdag bij erik op video was opgenomen. Leuk.
Wat dacht je trouwens van die toeschouwer die die motor terug kopte de sloot in. Mooie salto.
Valt wel op dat daar meer 2takten dan 4takten voor worden gebruikt
Wat dacht je trouwens van die toeschouwer die die motor terug kopte de sloot in. Mooie salto.
Valt wel op dat daar meer 2takten dan 4takten voor worden gebruikt
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Ik dacht eigenlijk meer aan een wildwaterkanoadje schreef:Is met een trailmotor veel beter te doen lijkt mij
Heb jij deze rit ook uitgezet, Ketelad ketelaars schreef:Als ik me niet vergis is Mauriac een Xtreme enduro. Alla de Gilles Lalay Classic. Maar dat moet ik even napluizen in de Moto Verte. Onze Nederlandse Belg Frans Verhoeven gooit trouwens hoge ogen in deze wedstrijden (top 10). Hij wist trouwens in de laatste GLC ook in de top 10 te eindigen. Dat betekent in Frankrijk zo'n beetje de eeuwige roem.
Of is het gewoon dat stukkie achter the Beekish Mountains
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Wel stoer. Frans Verhoeven is in de GLC al eens een keer 7de geworden en toen was die volgens mij ook de laatste deelnemer die toen gefinishst is van de 200 deelnemers. Is heel wat anders als een beetje rond scheuren over de maislanden hier in Nederland
-
Trouwens is het filmpje bij u kleur of zwart-wit
Het is ook in kleur bij mij .
Op die site staan nog meer van zulke filmpjes.
www.toolenduro.com en dan bij de foto rubriek naar beneden dan zie je ze wel staan is wel de moeite waard vind ik.
Op die site staan nog meer van zulke filmpjes.
www.toolenduro.com en dan bij de foto rubriek naar beneden dan zie je ze wel staan is wel de moeite waard vind ik.
-
- Contacteer:
Ik heb de laatst verreden GLC nog op video staan. Aankomst op de 'zwarte kraaienheuvel" of zoiets!?!? Midden in de nacht staan er net zoveel toeschouwers op die berg als dat er bij een interland Nederland-Duitsland voor het WK aanwezig zijn. De eerste rijder wordt als het ware door de toeschouwers omhoog gedragen. Omdat de franse rijders overal geholpen worden, is het voor buitenlanders een haast onmogelijke opgave om te finishen. Als dat wel lukt dan hoor je bij de absolute wereldtop vind ik. Helaas kan ik deze film niet op dit forum zetten.
Ad,
als je die video op DVD zou laten copiëren (kan voor weinig geld bij professionelen) , dan denk ik dat er verschillende personen hier wel een copie van zouden willen kopen.
Ik alvast
Jo Vdb
als je die video op DVD zou laten copiëren (kan voor weinig geld bij professionelen) , dan denk ik dat er verschillende personen hier wel een copie van zouden willen kopen.
Ik alvast
Jo Vdb
als je er een lambada muziekje onder zet is het al een stuk minder vet denk ik. Blijft niet veel over van je motor zo.
le Corbeau Mort (dode kraai),Ad Ketelaars schreef:Ik heb de laatst verreden GLC nog op video staan. Aankomst op de 'zwarte kraaienheuvel" of zoiets!?!? Midden in de nacht staan er net zoveel toeschouwers op die berg als dat er bij een interland Nederland-Duitsland voor het WK aanwezig zijn. De eerste rijder wordt als het ware door de toeschouwers omhoog gedragen. Omdat de franse rijders overal geholpen worden, is het voor buitenlanders een haast onmogelijke opgave om te finishen. Als dat wel lukt dan hoor je bij de absolute wereldtop vind ik. Helaas kan ik deze film niet op dit forum zetten.
alleen in mijn dromen
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
-
- Contacteer:
Het is gewoon een aflevering van een of andere sportzender. Dus zo'n 20 minuten ofzo. Hoewel ik dikwijls WK enduro's enzo bezoek, ben ik daar nog nooit geweest . Ik hoorde wel van Frans Verhoeven dat een motor (KTM weliswaar ) maar een GLC meegaat. Dan is hij ver afgeschreven.