http://www.toolenduro.com.site.hmt-pro. ... auriac.wmv
Moderator: ghulst
Ik dacht eigenlijk meer aan een wildwaterkanoadje schreef:Is met een trailmotor veel beter te doen lijkt mij
Heb jij deze rit ook uitgezet, Ketelad ketelaars schreef:Als ik me niet vergis is Mauriac een Xtreme enduro. Alla de Gilles Lalay Classic. Maar dat moet ik even napluizen in de Moto Verte. Onze Nederlandse Belg Frans Verhoeven gooit trouwens hoge ogen in deze wedstrijden (top 10). Hij wist trouwens in de laatste GLC ook in de top 10 te eindigen. Dat betekent in Frankrijk zo'n beetje de eeuwige roem.
le Corbeau Mort (dode kraai),Ad Ketelaars schreef:Ik heb de laatst verreden GLC nog op video staan. Aankomst op de 'zwarte kraaienheuvel" of zoiets!?!? Midden in de nacht staan er net zoveel toeschouwers op die berg als dat er bij een interland Nederland-Duitsland voor het WK aanwezig zijn. De eerste rijder wordt als het ware door de toeschouwers omhoog gedragen. Omdat de franse rijders overal geholpen worden, is het voor buitenlanders een haast onmogelijke opgave om te finishen. Als dat wel lukt dan hoor je bij de absolute wereldtop vind ik. Helaas kan ik deze film niet op dit forum zetten.