![Rollende ogen/Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
ik ben even gaan rommelen op de draaibank , en heb een bijna gelijke kopie van de KTM warmstart knop gemaakt , ik moest m ietwat aanpassen , want bij de KTM zit de knop Links op de carb , maar dat gaat bij de Husa niet , want daar zit de uitlaat in de weg , de gaten en schroefdraad zit standaard al on de carb , deze moesten alleen nog doorgeboort worden .. het spul gemonteerd , poosje gereden en daarna aangetrapt met warme motor , .. in principe hanteer ik de zelfde start procedure als bij de LC4 , namelijk : warmstart knop indrukken , 2 of 3 keer trappen met de kleplichter ingetrokken , en daarna aantrappen , dit ging prima , integenstelling tot voorgaande keren , toen ik de knop er niet op had !!!
![Afbeelding](http://img71.exs.cx/img71/1277/dellorto8wa.jpg)
![Afbeelding](http://img71.exs.cx/img71/568/dellorto11in.jpg)
![Kwaadaardig of Boos/Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Afbeelding](http://img71.exs.cx/img71/9268/dellortooff4jx.jpg)
![Afbeelding](http://img71.exs.cx/img71/9797/dellortoon3id.jpg)
![Afbeelding](http://img10.exs.cx/img10/4702/startoff0cl.jpg)
![Afbeelding](http://img10.exs.cx/img10/8711/starton6za.jpg)