Gelukkig dat er nog animo is, tot zondag dan maar

en de baan in arnhem wordt niet gauw gesloten, i.v.m dat het een echte zandbaan is die wel een druppeltje kan hebben...... wij toch ook

Moderator: ghulst
Hoe laat word er op zaterdag gereden en wie gaan er nog meer op zaterdag? Heeft er iemand een route beschrijving naar Berghem?MX-Sinterklaas schreef:zaterdag naar Berghem (seven hills) en zondag naar arnhem 8:45 voor de poort![]()
Gelukkig dat er nog animo is, tot zondag dan maar![]()
en de baan in arnhem wordt niet gauw gesloten, i.v.m dat het een echte zandbaan is die wel een druppeltje kan hebben...... wij toch ook![]()
Mocht je beslissen om zaterdag naar Berghem te gaan moet je me maar even een belletje geven, dan rijd ik wel met je mee, ik weet de weg. Kan ik meteen voor fotograaf spelen want ik ga zonder motor...Jan :) schreef:Hoe laat word er op zaterdag gereden en wie gaan er nog meer op zaterdag? Heeft er iemand een route beschrijving naar Berghem?
Zondag ben ik in ieder geval van de partij zaterdag weet ik nog niet zeker.
ik ga ook naar Berghem, wil er om 10:45 uur zijn. Hopen dat de baan er als een biljartlaken bij ligtjofa schreef:Mocht je beslissen om zaterdag naar Berghem te gaan moet je me maar even een belletje geven, dan rijd ik wel met je mee, ik weet de weg. Kan ik meteen voor fotograaf spelen want ik ga zonder motor...Jan :) schreef:Hoe laat word er op zaterdag gereden en wie gaan er nog meer op zaterdag? Heeft er iemand een route beschrijving naar Berghem?
Zondag ben ik in ieder geval van de partij zaterdag weet ik nog niet zeker.
is berghem op zaterdag al zo vroeg los dan?MX-Sinterklaas schreef:ik ga ook naar Berghem, wil er om 10:45 uur zijn. Hopen dat de baan er als een biljartlaken bij ligtjofa schreef:Mocht je beslissen om zaterdag naar Berghem te gaan moet je me maar even een belletje geven, dan rijd ik wel met je mee, ik weet de weg. Kan ik meteen voor fotograaf spelen want ik ga zonder motor...Jan :) schreef:Hoe laat word er op zaterdag gereden en wie gaan er nog meer op zaterdag? Heeft er iemand een route beschrijving naar Berghem?
Zondag ben ik in ieder geval van de partij zaterdag weet ik nog niet zeker.heeel mischien ga ik naar Lierop om te trainen
Arnhem is zaterdag open van 13:00 tot 17:00 en Berghem van 11:00 tot 17:00uur. Arnhem kost dagkaart 7 euro en Berghem 13 euro(incl. koffie bon)
en het weer komt helemaal goedzaterdag en zondag
JB
He Bergum is om 11 uur al open dan kan ik ookMX-Sinterklaas schreef:ik ga ook naar Berghem, wil er om 10:45 uur zijn. Hopen dat de baan er als een biljartlaken bij ligtheeel mischien ga ik naar Lierop om te trainen
Arnhem is zaterdag open van 13:00 tot 17:00 en Berghem van 11:00 tot 17:00uur. Arnhem kost dagkaart 7 euro en Berghem 13 euro(incl. koffie bon)
en het weer komt helemaal goedzaterdag en zondag
JB
A50 -> afslag Oss-oost -> onderaan rechts -> twee maal de eerste rechts -> weg blijven volgen tot het einde en zie daar... de crossbaanYZ 80 DAVID schreef:ik kom rond 9 uur / half 10 die kant op....maar waar ligt de baan ongeveer???? dan hoef ik dat zondag ochtend niet nog eens uit te zoeken
He Joep als ik het goed begrepen hebt gaan we zondag naar Arnhem en niet naar Berghem.jofa schreef:A50 -> afslag Oss-oost -> onderaan rechts -> twee maal de eerste rechts -> weg blijven volgen tot het einde en zie daar... de crossbaanYZ 80 DAVID schreef:ik kom rond 9 uur / half 10 die kant op....maar waar ligt de baan ongeveer???? dan hoef ik dat zondag ochtend niet nog eens uit te zoeken
jammer, maar wat wordt het dan morgenJan :) schreef:Ik kom alleen op zaterdag. Zondag ochtend moet ik vliegen om een systeem in Moscow te installeren. Ik had gehoopt (verwacht) dat de russische douane trager zou zijn.....
Jan :) schreef:Morgen werd toch Bergum om 11 uur.
Groetjes, Jan
Verjaardag, familie ectMX-Sinterklaas schreef:waarom kom je ook niet naar berghem morgen. Wordt vast gezellig.