zaterdag naar Berghem (seven hills) en zondag naar arnhem 8:45 voor de poort
Gelukkig dat er nog animo is, tot zondag dan maar
en de baan in arnhem wordt niet gauw gesloten, i.v.m dat het een echte zandbaan is die wel een druppeltje kan hebben...... wij toch ook
Noppenforum cross
Moderator: ghulst
Mocht ik kunnen en willen, moet ik dan die districtslicentie nog even kopen voor die laatste paar weken van het jaar. Is meen ik 35 euro. Of kun je een dagkaart/entree/verzekering eenmalig aanschaffen.
Geld is op aan motor spullen
Geld is op aan motor spullen
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
gewoon 7 euro cash meenemen en voila. zo doe ik het ook elk weekend ben dus ook niet lid en heb geen districtslicentie.....
volgend jaar wel.
en met een beetje geluk is de beheerder er niet eens......... is bij mij dit jaar ook al 6 van de 10 keer voor gekomen
Sint
volgend jaar wel.
en met een beetje geluk is de beheerder er niet eens......... is bij mij dit jaar ook al 6 van de 10 keer voor gekomen
Sint
-
- Contacteer:
Wat ik zo zie verwachten ze zaterdag nog wel redelijk weer... , zondag 60% kans op neerslag
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Hoe laat word er op zaterdag gereden en wie gaan er nog meer op zaterdag? Heeft er iemand een route beschrijving naar Berghem?MX-Sinterklaas schreef:zaterdag naar Berghem (seven hills) en zondag naar arnhem 8:45 voor de poort
Gelukkig dat er nog animo is, tot zondag dan maar
en de baan in arnhem wordt niet gauw gesloten, i.v.m dat het een echte zandbaan is die wel een druppeltje kan hebben...... wij toch ook
Zondag ben ik in ieder geval van de partij zaterdag weet ik nog niet zeker.
Mocht je beslissen om zaterdag naar Berghem te gaan moet je me maar even een belletje geven, dan rijd ik wel met je mee, ik weet de weg. Kan ik meteen voor fotograaf spelen want ik ga zonder motor...Jan :) schreef:Hoe laat word er op zaterdag gereden en wie gaan er nog meer op zaterdag? Heeft er iemand een route beschrijving naar Berghem?
ik ga ook naar Berghem, wil er om 10:45 uur zijn. Hopen dat de baan er als een biljartlaken bij ligt heeel mischien ga ik naar Lierop om te trainenjofa schreef:Mocht je beslissen om zaterdag naar Berghem te gaan moet je me maar even een belletje geven, dan rijd ik wel met je mee, ik weet de weg. Kan ik meteen voor fotograaf spelen want ik ga zonder motor...Jan :) schreef:Hoe laat word er op zaterdag gereden en wie gaan er nog meer op zaterdag? Heeft er iemand een route beschrijving naar Berghem?
Arnhem is zaterdag open van 13:00 tot 17:00 en Berghem van 11:00 tot 17:00uur. Arnhem kost dagkaart 7 euro en Berghem 13 euro(incl. koffie bon)
en het weer komt helemaal goed zaterdag en zondag
JB
-
- Contacteer:
ik kom rond 9 uur / half 10 die kant op....maar waar ligt de baan ongeveer???? dan hoef ik dat zondag ochtend niet nog eens uit te zoeken
-
- Contacteer:
is berghem op zaterdag al zo vroeg los dan? , edit: om 11 uur al zie ikMX-Sinterklaas schreef:ik ga ook naar Berghem, wil er om 10:45 uur zijn. Hopen dat de baan er als een biljartlaken bij ligt heeel mischien ga ik naar Lierop om te trainenjofa schreef:Mocht je beslissen om zaterdag naar Berghem te gaan moet je me maar even een belletje geven, dan rijd ik wel met je mee, ik weet de weg. Kan ik meteen voor fotograaf spelen want ik ga zonder motor...Jan :) schreef:Hoe laat word er op zaterdag gereden en wie gaan er nog meer op zaterdag? Heeft er iemand een route beschrijving naar Berghem?
Arnhem is zaterdag open van 13:00 tot 17:00 en Berghem van 11:00 tot 17:00uur. Arnhem kost dagkaart 7 euro en Berghem 13 euro(incl. koffie bon)
JB
KTM EXC300
KTM EXC300
He Bergum is om 11 uur al open dan kan ik ookMX-Sinterklaas schreef:ik ga ook naar Berghem, wil er om 10:45 uur zijn. Hopen dat de baan er als een biljartlaken bij ligt heeel mischien ga ik naar Lierop om te trainen
JB
En ik bel wel even Joep.
A50 -> afslag Oss-oost -> onderaan rechts -> twee maal de eerste rechts -> weg blijven volgen tot het einde en zie daar... de crossbaanYZ 80 DAVID schreef:ik kom rond 9 uur / half 10 die kant op....maar waar ligt de baan ongeveer???? dan hoef ik dat zondag ochtend niet nog eens uit te zoeken
He Joep als ik het goed begrepen hebt gaan we zondag naar Arnhem en niet naar Berghem.jofa schreef:A50 -> afslag Oss-oost -> onderaan rechts -> twee maal de eerste rechts -> weg blijven volgen tot het einde en zie daar... de crossbaanYZ 80 DAVID schreef:ik kom rond 9 uur / half 10 die kant op....maar waar ligt de baan ongeveer???? dan hoef ik dat zondag ochtend niet nog eens uit te zoeken
Routebeschrijving naar het MCA-circuit aan de Hooilaan.
Vanuit Zwolle/Apeldoorn (A50):
Op de A50neemt u afrit 21 Schaarsbergen, Park Hoge Veluwe, Terlet
Einde afrit rechts af richting Terlet en meteen links af: klinkerweg met wildrooster Ingang M.C.A.
Volg onverharde weg tot circuit aan de Hooilaan.
Vanuit Den Bosch/Nijmegen (A50):
De A50 in noordelijke richting geheel afrijden. Rechts aanhouden, richting Arnhem, Oberhausen (A50/A12)
Volg aanwijzingen zoals vermeld bij vanuit Utrecht (A12).
Vanuit Utrecht (A12):
Na de splitsing A12 - A50 neemt u afrit 26 Arnhem-Noord, Openluchtmuseum, Burgers Zoo.
Bij stoplichten links af richting Terlet, Park Hoge Veluwe.
Provinciale weg volgen, links af bij borden Park Hoge Veluwe en Deelen, Schaarsbergen.
50 mtr. na het viaduct over de A50 rechts af: klinkerweg met wildrooster Ingang M.C.A.
Vanuit Zevenaar (A12):
Op de A12 neemt u afrit 26 Arnhem-Noord, Park Hoge Veluwe.
Bij stoplichten rechts af richting Apeldoorn, Terlet, Park Hoge Veluwe.
Volg aanwijzingen zoals vermeld bij vanuit Utrecht (A12), Provinciale weg........
Vanuit Zwolle/Apeldoorn (A50):
Op de A50neemt u afrit 21 Schaarsbergen, Park Hoge Veluwe, Terlet
Einde afrit rechts af richting Terlet en meteen links af: klinkerweg met wildrooster Ingang M.C.A.
Vanuit Den Bosch/Nijmegen (A50):
De A50 in noordelijke richting geheel afrijden. Rechts aanhouden, richting Arnhem, Oberhausen (A50/A12)
Volg aanwijzingen zoals vermeld bij vanuit Utrecht (A12).
Vanuit Utrecht (A12):
Na de splitsing A12 - A50 neemt u afrit 26 Arnhem-Noord, Openluchtmuseum, Burgers Zoo.
Bij stoplichten links af richting Terlet, Park Hoge Veluwe.
Provinciale weg volgen, links af bij borden Park Hoge Veluwe en Deelen, Schaarsbergen.
50 mtr. na het viaduct over de A50 rechts af: klinkerweg met wildrooster Ingang M.C.A.
Vanuit Zevenaar (A12):
Op de A12 neemt u afrit 26 Arnhem-Noord, Park Hoge Veluwe.
Bij stoplichten rechts af richting Apeldoorn, Terlet, Park Hoge Veluwe.
Volg aanwijzingen zoals vermeld bij vanuit Utrecht (A12), Provinciale weg........
Sssst jan! Ik wou hem de verkeerde kant op sturen.... nee grapje
Was even een momentje van verstandsverbijstering van mijn kant
Ach...Hij weet nu iig wel hoe hij naar new seven hills moet rijden
Was even een momentje van verstandsverbijstering van mijn kant
Ach...Hij weet nu iig wel hoe hij naar new seven hills moet rijden
jammer, maar wat wordt het dan morgenJan :) schreef:Ik kom alleen op zaterdag. Zondag ochtend moet ik vliegen om een systeem in Moscow te installeren. Ik had gehoopt (verwacht) dat de russische douane trager zou zijn.....
Jan :) schreef:Morgen werd toch Bergum om 11 uur.
Groetjes, Jan
ja, maar ik dacht misschien ga je nu naar arnhem omdat je zondag moet vliegen. Maar tot morgen dan maar 11uur
-
- Contacteer:
Ik ben dr zondag iig bij, avond ervoor maar niet drinken denk ik . Morgen zal het wel behoorlijk rustig zijn denk ik
KTM EXC300
KTM EXC300
waarom kom je ook niet naar berghem morgen. Wordt vast gezellig.
-
- Contacteer:
Verjaardag, familie ectMX-Sinterklaas schreef:waarom kom je ook niet naar berghem morgen. Wordt vast gezellig.
gaap
Laatst gewijzigd door Rudy op za dec 04, 2004 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
KTM EXC300
KTM EXC300
Hoi jongens,
Ik moet helaas wegens werkperikelen afzeggen voor morgen (zondag)... Sorry!
Stijn V.
Ik moet helaas wegens werkperikelen afzeggen voor morgen (zondag)... Sorry!
Stijn V.
Montesa Cota 315R
-
- Contacteer:
En krijgen we nog een verslag van vandaag?
KTM EXC300
KTM EXC300