Noppenforum cross

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Waar?

Midden nederland de Hooilaan (Arnhem)
14
47%
Midden Nederland Seven Hills (N-Brabant)
8
27%
Belgie Neeroeteren
8
27%

Totaal aantal stemmen: 30
JBassie
Contacteer:

Laat ik beginnen met mijn voorstel:
Datum 28 november

Wat houd het in :?: : Gwoon een gezellige crossdag met een paar noppenforumers op de zelfde baan op de zelfde dag :lol:

''de Hooilaan" = een crossbaan bij Arnhem, naast vliegveld Terlet. Dus redelijk centraal. (Gelderland)
- Dagpas 7 euro. Hoeft geen lid te zijn (ben ik ook niet).
- Zaterdag tussen 13:00 en 17:00uur en Zondag 09:00 - 13:00 uur
(mijn voorkeur gaat uit naar zaterdag).
- Het is een zandbaan, dus als je valt val je zacht dus niet zo blessure gevoelig. (spreek uit eigen ervaring ). Toch Rudy :lol:
- Veel ruimte.
- Baan word elke zaterdag geschoven.

een minpunt= geen kantine o.i.d. Maaaar dan moet jezelf maar voor een broodje en een fles drinken zorgen. En een party tent.

Kijk ook op www.motorclubarnhem.nl

Ik heb ook een poll toegevoegd om te kijken wie waar het liefste wil rijden.
Dus wie niet (wil) komen moet niet reageren.
Als iemand nog een andere baan weet, laat maar horen. :wink:

JB
Jan :)

Jammer dat de datum die je voor steld presies samen valt met de off road rit in Hengelo gelderland.
stimpie

ligt er in het nederlands limburg geen mooie baan of in nederlands brabant ?
want nederlands limburg is neit zo ver rijden voor ons en nederlands brabant ook neit dacht ik
YZ 80 DAVID
Contacteer:

is wel ver rijden voor iedereen uit het noorden
Yamaha YZF 250!!

www.tt600plus.nl
adje

Ik wil ook wel komen rijden maar niet op die datum die jij aangeeft , zoals Jan b ook al zei dat valt precies op de dag van de off-road rit in Hengelo en dat belooft een mooie rit te worden na het rijden van de 3 daagse enduro over het zelfde traject dus dat zal dan wel lekker pittig worden.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
JBassie
Contacteer:

stel maar wat voor er staat niks vast :wink:
JBassie
Contacteer:

Ik denk dat er gewoon per ''gebied'' zoiets zelf georganiseerd moet worden als men dat wilt. Want om van Belgie naar bijv. arnhem te komen om een halve dag te crossen is een beetje idi. (het is geen NoppenForum Familiedag)
Tis maar wat je wilt maar ik denk dat het beter is, als er gewoon gezegd wordt, dat er ergens in Gelderland of iets hoger of Noord Brabant, iets ''georganiseerd'' wordt voor de paar mensen die da willen en dat er met de Noppenforum familiecrossdag weer een soort van reunie cross komt.

Dus wie komt er heel binnekort crossen in de bovengenoemde gebieden?
Dan zien we elkaar daar misschien en gaan we elkaar lekker voor de voeten rijden :D

JB :toost:
erwindob

Voor mij gaat het offroad ritje ook voor.
De zaterdag die je ook noemt is wel ok.

Zou 4 december wat zijn :idea: , of zijn dan de meesten druk met de sint :?:
JBassie
Contacteer:

Jan_b schreef:Zou 4 december wat zijn :idea: , of zijn dan de meesten druk met de sint :?:
Zaterdag 4 december is voor mij ook oke. Wie kan er ook op de 4e van dec. :?: we komen er wel :)

Misschien handig als Freek dit leest om het Topic noppenforum cross van het Cafe hier naartoe te verplaatsen? :idea: Of omgedraaid.

JB
JoeBaR

heheh het gaat aardig zo heh?.. steeds meer intresse zie ik :) seven hills is een super baan !!
4 strokes only !!
Jo VdB

4 december kan ik niet :cry:
5 december wel :wink:

Jo VdB

Ik kan 5 dec ook :D
adje

Ik ook , dan kan ik gelijk mijn nieuwste speeltje uitproberen :wink:
Wat dat is :?: Dat weet alleen de man met die witte baard :?
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Rudy
Contacteer:

ad f schreef:Ik ook , dan kan ik gelijk mijn nieuwste speeltje uitproberen :wink:
Wat dat is :?: Dat weet alleen de man met die witte baard :?
Vertel :lol:, ben bang dat ie bij mij niet met een nieuwe motor komt :oops: :wink:
Erik V

Op 5 december zou ik kunnen komen, maar alleen in Neeroeteren. Daar ligt nog een enduro-parkoertje in het bos, om alleen maar rondjes op het crosscircuit te draaien kan ik me niet echt opladen. :?
Houten Klaas

Nu sinds vorige week die lc 4 zou ik graag ook een het crosscircuit opgaan. Het weerhoud me ervan om op een circuit terecht te komen waar ervaren jongens rijden. Waar kan ik ergens het circuit op om ervaring op te doen zonder een rijdende chicane te zijn voor de ervaren jongens.
gassen

Klaas,

iedereen heeft het moeten leren. :!:
Ga naar een circuit waar er meer rondrijden, is veiliger omdat meer mensen ook jou in de "gaten" :roll: kunnen houden.
Plus kun je de rijkunst van anderen "afkijken" en met soortgenoten (LC4) ervaringen uitwisselen, als die er zijn.

Bijna iedereen is weleens een "chicane"geweest of nog steeds, so what :!:

(het is beter een chicane te zijn dan een springschans of kuipbocht :wink: )
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250

Erik V schreef:Op 5 december zou ik kunnen komen, maar alleen in Neeroeteren. Daar ligt nog een enduro-parkoertje in het bos, om alleen maar rondjes op het crosscircuit te draaien kan ik me niet echt opladen. :?
Dat enduro parkoer is dat ook met een crosser te rijden zonder op de weg te komen? Zou natuurlijk wel leuk zijn voor de crossers (Jan Bas en Rudy)

Neeroeteren waar ligt dat :?:
Erik V

Ja, jan b dat parkoertje kun je ook met de crosser doen: het is een singletrack van +/- 2,5km in het bos dat langs het GP-parkoers ligt.
honda13

@klaas ga nu al een paar weken rijden als beginger op het hondapark (balen) en die mannen trekken hun dat niet aan man als er ne trage zoals ik tussenzit :oops:

neeroeteren ligt in de provincie limburg niet zover vanwaar ik woon , redelijk dicht tegen maasmechelen.
JBassie
Contacteer:

ik ben vorig jaar verhuisd vanuit Maastricht naar Arnhem. :( had ik niet ver gehoeven) He, dat klinkt goed daar in Neeroeteren. Sorry JoeBar maar ik denk toch dat ik daar wel heen wil. Zo'n enduro parcour lijkt mij wel wat. Alvast oefenen voor als ik er een heb :D En een harde baan wil ik toch wel eens proberen.

En dan hoef ik Jo ook geen idi meer te noemen want jij zit dan toch dichtbij. Nu ben ik er dus zelf een :lol:

Idi JB
JoeBaR

ho even .. het ging hier om een NoppenForum CROSS !!!! niet de noppenForum Offroad rit..

Offroad ritje is ook leuk , maar het ging mij om een cross , dus op een CROSS baan .. :!:

Offroad ritje kunnen we daarna toch ook alsnog eens organiseren?
4 strokes only !!
JBassie
Contacteer:

JoeBaR schreef:ho even .. het ging hier om een NoppenForum CROSS !!!! niet de noppenForum Offroad rit..

Offroad ritje is ook leuk , maar het ging mij om een cross , dus op een CROSS baan .. :!:

ben het met je eens het gaat om CROSSEN 8)

Maar JoeBar, wees gerust neeroeteren is een GP circuit :lol: en daarnaast hebben ze een stukkie off road :wink:
Maar we kunnen ook een keer crossen op de seven hills in berghem ofzo of kom een keer naar arnhem, rudy gaat misschien ook wel mee.

Trouwens het is nog helemaal niet zeker of het Neeroeteren wordt

JB
Rudy
Contacteer:

Jan Bas Walhof schreef:
JoeBaR schreef:ho even .. het ging hier om een NoppenForum CROSS !!!! niet de noppenForum Offroad rit..

ben het met je eens het gaat om CROSSEN 8)

Maar JoeBar, wees gerust neeroeteren is een GP circuit :lol: en daarnaast hebben ze een stukkie off road :wink:
Maar we kunnen ook een keer crossen op de seven hills in berghem ofzo of kom een keer naar arnhem, rudy gaat misschien ook wel mee.

Trouwens het is nog helemaal niet zeker of het Neeroeteren wordt

JB
Ik weet alleen niet of ik 5 december kan, mijn vader is dan jarig namelijk :lol:
Plaats reactie