Heeft jouw vader toevallig een grote witte baard en een rode mijter ?Rudy schreef:Ik weet alleen niet of ik 5 december kan, mijn vader is dan jarig namelijk
Noppenforum cross
Moderator: ghulst
-
- Site Admin
- Contacteer:
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
-
- Contacteer:
AHhahaha , nee nieteens.... anders had ik op 5 december ook wel een nieuwe yamaha gehadFreek schreef:Heeft jouw vader toevallig een grote witte baard en een rode mijter ?Rudy schreef:Ik weet alleen niet of ik 5 december kan, mijn vader is dan jarig namelijk
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Welke baan het wordt moet geen probleem zijn dus dat komt wel, maar
Wie kan op welke data naar de Noppenforum cross!!!!.
Er zullen altijd wel mensen zijn, die op een bepaalde datum niet kunnen en dat is jammer maargoed, anders komt het er niet meer van.
Zaterdag 27 of zondag 28 november
Zaterdag 4 of zondag 5 december
Ik prefereer een zaterdag, want dan ligt de baan er het beste bij.
Ik denk niet dat er (veel) andere data over blijven i.v.m. het weer, kou en sneeuw e.d.
Dus ik vind dat er deze week een beslissing moet vallen over welke baan en datum, want anders schiet het niet op en komt het er niet meer van vrees ik.
JB
Wie kan op welke data naar de Noppenforum cross!!!!.
Er zullen altijd wel mensen zijn, die op een bepaalde datum niet kunnen en dat is jammer maargoed, anders komt het er niet meer van.
Zaterdag 27 of zondag 28 november
Zaterdag 4 of zondag 5 december
Ik prefereer een zaterdag, want dan ligt de baan er het beste bij.
Ik denk niet dat er (veel) andere data over blijven i.v.m. het weer, kou en sneeuw e.d.
Dus ik vind dat er deze week een beslissing moet vallen over welke baan en datum, want anders schiet het niet op en komt het er niet meer van vrees ik.
JB
-
Vandaag voor het eerst mijn rondjes gedraaid op een zandbaan niet een echt circuit wel een leuke speelplaats. Nog een paar weken oefenen voor de forumcross en ik ben erbij. Ik kan alleen op een zaterdag en het liefst op 4 december heb ik nog ff te gaan.
Pff na 2 á 3 rondjes was ik helemaal verrot.Mijn armen lijken wel 2 keer zo lang en zwaar.
Pff na 2 á 3 rondjes was ik helemaal verrot.Mijn armen lijken wel 2 keer zo lang en zwaar.
Geef maar aan als je er nog bij wilt of juist ergens niet bij kan.
We hebben op:
Zaterdag 4 december >
Adje
Houten Klaas
Jan b
Jan Bas
Rwin
Zondag 5 december >
Adje
Estivie
Guillaume
Jan b
Jan Bas
Jo VdB
Rwin
Rudy (o.v)
Camera-man Stteve
We hebben op:
Zaterdag 4 december >
Adje
Houten Klaas
Jan b
Jan Bas
Rwin
Zondag 5 december >
Adje
Estivie
Guillaume
Jan b
Jan Bas
Jo VdB
Rwin
Rudy (o.v)
Camera-man Stteve
Laatst gewijzigd door JBassie op wo nov 17, 2004 10:52, 10 keer totaal gewijzigd.
Ik kan op 5 december...
Montesa Cota 315R
Je maakt weer mensen nieuwsgierig, Adadje patatje schreef:Ik ook , dan kan ik gelijk mijn nieuwste speeltje uitproberen
Wat dat is Dat weet alleen de man met die witte baard
Is de deal met van Erp rond of zo
Of heb je een frietkraam in Benidorm van Sinterklahaas kunnen pachten (zo te zien aan je nieuwe naam.........., moet daar een dikke kern van waarheid in kunnen zitten)
Doe de groeten aan Edje Kroketje
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
zoals het er nu uit ziet (tussenstand)
Baan: Arnhem (38% van de stemmen)
Datum: Zondag 5 december >
met (tot nu toe) 8 man sterk: Adjé, Erik V, Estivie, Jan b, Jan Bas, Jo VdB, Rudy (o.v),Rwin
ik verwacht JoeBar ook nog wel
JB
met (tot nu toe) 8 man sterk: Adjé, Erik V, Estivie, Jan b, Jan Bas, Jo VdB, Rudy (o.v),Rwin
ik verwacht JoeBar ook nog wel
JB
Laatst gewijzigd door JBassie op di nov 16, 2004 00:18, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Mijn vader viert zijn verjaardag iig op zaterdag voor de familie etc.. maargoed ik beloof nietsJan Bas Walhof schreef:zoals het er nu uit ziet (tussenstand)
met (tot nu toe) Adjé, Erik V, Estivie, Jan b, Jan Bas, Jo VdB
ik verwacht JoeBar en Rudy ook nog wel
JB
Laatst gewijzigd door Rudy op di nov 16, 2004 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
KTM EXC300
KTM EXC300
Ad , maak ons toch niet zo nieuwsgierig , wat is het nou geworden , een Hontm of een Ktonda of een Honsuki of een Honhusaerg of een Vorhon , laat de noppenforummers maar eens meegenieten.
Woestijn is fijn !!!
4 of 5 decemberGuillaume schreef:Als ik dan vrij ben kom ik ook, is niet zo ver vanaf Dronten.
5 december moet wel lukken denk ik, maar ik kom dan alleen kijken.....met mijn 600 tegen al die kleine muggen is geen uitdaging en bovendien heb ik last van mijn rug en mijn knieen en iemand moet toch de videocamera bedienen??? en t is zondag he, da's een rustdag....anders had ik echt wel meegereden
Jan Bas Walhof schreef:Geef maar aan als je er nog bij wilt of juist ergens niet bij kan.
We hebben op:
Zaterdag 4 december >
Adje
Houten Klaas
Jan b
MX-Sinterklaas
Rwin
Zondag 5 december >
Adje
Estivie
Guillaume
Jan b
MX-Sinterklaas
Jo VdB
Rwin
Rudy
Camera-man Stteve
Laatst gewijzigd door JBassie op di nov 23, 2004 00:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Sint was druk bezig met andere dingen
Maar wees gerust, nu staat hij erbij, in het grote boek van.......
Sint
Maar wees gerust, nu staat hij erbij, in het grote boek van.......
Sint
Ik ga er vanuit dat het zondag wordt.... (zaterdag naar Veldhoven, sportman vh jaar kijken)
de baan is open van 9 tot 13 uur zag ik, hoe laat gaan we daar zo'n beetje zijn?
voorspellingen zijn goed maar als het slecht weer is, wordt er dan ook gereden. Ik zou het jammer vinden naar Arnhem te rijden en daar dan alleen te staan.
Ik rij vanuit Lisse via A4, A9, A2, A12 naar Arnhem met 1 lege plek op de aanhanger en 3 in de auto. Lifters?
de baan is open van 9 tot 13 uur zag ik, hoe laat gaan we daar zo'n beetje zijn?
voorspellingen zijn goed maar als het slecht weer is, wordt er dan ook gereden. Ik zou het jammer vinden naar Arnhem te rijden en daar dan alleen te staan.
Ik rij vanuit Lisse via A4, A9, A2, A12 naar Arnhem met 1 lege plek op de aanhanger en 3 in de auto. Lifters?
Ik zorg dat ik er tegen half 10 ben, maar eerst op zoek naar een andere videocamera ..... afgelopen weekend issie definitief naar de eeuwige jachtvelden vertrokken...
Ik neem mijn camara mee.Maar ben nog op zoek naar een camaramanSTTEVE schreef:Ik zorg dat ik er tegen half 10 ben, maar eerst op zoek naar een andere videocamera ..... afgelopen weekend issie definitief naar de eeuwige jachtvelden vertrokken...
Ik ken er toevallig een ......
-
- Contacteer:
Ik kom zondag (misschien zaterdag) als het weer goed is ook!!
-
- Contacteer:
Ik zal het onderwerp straks eens proberen aan te snijden , eigelijk moet ik gewoon op beide dagen .
KTM EXC300
KTM EXC300