Heeft jouw vader toevallig een grote witte baard en een rode mijter ?Rudy schreef:Ik weet alleen niet of ik 5 december kan, mijn vader is dan jarig namelijk

Moderator: ghulst
Heeft jouw vader toevallig een grote witte baard en een rode mijter ?Rudy schreef:Ik weet alleen niet of ik 5 december kan, mijn vader is dan jarig namelijk
AHhahaha , nee nieteens.... anders had ik op 5 december ook wel een nieuwe yamaha gehadFreek schreef:Heeft jouw vader toevallig een grote witte baard en een rode mijter ?Rudy schreef:Ik weet alleen niet of ik 5 december kan, mijn vader is dan jarig namelijk
![]()
![]()
Je maakt weer mensen nieuwsgierig, Adadje patatje schreef:Ik ook , dan kan ik gelijk mijn nieuwste speeltje uitproberen![]()
Wat dat isDat weet alleen de man met die witte baard
Mijn vader viert zijn verjaardag iig op zaterdag voor de familie etc.. maargoed ik beloof nietsJan Bas Walhof schreef:zoals het er nu uit ziet (tussenstand)
Baan: Arnhem (38% van de stemmen)
Datum: Zondag 5 december >
met (tot nu toe) Adjé, Erik V, Estivie, Jan b, Jan Bas, Jo VdB
ik verwacht JoeBar en Rudy ook nog wel![]()
JB
4 of 5 decemberGuillaume schreef:Als ik dan vrij ben kom ik ook, is niet zo ver vanaf Dronten.
Jan Bas Walhof schreef:Geef maar aan als je er nog bij wilt of juist ergens niet bij kan.
We hebben op:
Zaterdag 4 december >
Adje
Houten Klaas
Jan b
MX-Sinterklaas
Rwin
Zondag 5 december >
Adje
Estivie
Guillaume
Jan b
MX-Sinterklaas
Jo VdB
Rwin
Rudy
Camera-man Stteve
Ik neem mijn camara mee.Maar ben nog op zoek naar een camaramanSTTEVE schreef:Ik zorg dat ik er tegen half 10 ben, maar eerst op zoek naar een andere videocamera ..... afgelopen weekend issie definitief naar de eeuwige jachtvelden vertrokken...