Tussen de verplichte figuren en een feesje op het stadhuisplein van ehv toch nog wat stappen gemaakt.
Allereerst olie bijgevuld en een nachtje gewacht of i ergens lekte ( bij de nieuwe zijkappakkingen )
199.jpg
Dat was zo maar ik kon het lek niet vinden dus moet het maar proefondervindelijk ontdekken tijdens het rijden waar het lekt.
Toen de BIG op bokje gezet, olie in bakje van de NA spuiten, bougies eruit , 5e versnelling, olie leidingen lichtjes met de hand aandraaien tot net voor het blok zodat ze olie lekken en draaien met het achterwiel om de olie rond te pompen.
Allereerst zien we de olie onderaan bij het begin van de olieslang lekken en dan de boutjes aandraaien en vervolgens zien we het boven bij de kop lekken en dan ook daar de boutjes aandraaien en nu weten we dat 100% zeker dat de olie rondgepompt wordt.
198.jpg
Nu had ik al veel verder kunnen zijn als ik de juiste benzineleiding had gekocht en het werkplaats tankje al binnen was geweest maar goede dingen hebben tijd nodig zeggen we hier...........