Ook met lekker door scheuren houdt de BIG zich goed. Samen met een maat op een Bandit even het Twentse landschap onveilig gemaakt
![Knipoog/Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ach, zo druk maak ik me er niet over, maar het is één van de weinige meetbare effecten van de ombouw. Het is al zo lang geleden dat ik op een goed lopende BIG heb gereden dat ik geen idee heb hoe die van mij zich daartoe verhoudtkantelaar schreef:Waarom maak je je zo druk om verbruik? Je hebt toch niet die injectie erop gebouwd om zuinig rond te ploffen?
Dan kun je beter een E bike kopen ,![]()
Ach, zoals ie nu loopt ben ik ook hardstikke tevreden mee. Cadeaubon voor de verjaardag zal nog even moeten wachten (was afgelopen donderdag jarig), sinterklaas doet de familie niet aan, en kerst alleen met de (totaal niet motor-minded) schoonfamillie.dhc6 schreef:Dat zou je wel een hoop tijd schelen. Kadobon van Sinterklaas/ Kerstvrouw / voor je verjaardag?
Succes,
R
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar als je zo'n ruimte voor een x aantal uur afhuurt ga ik er vanuit dat je dan elke motor die je wil (en die past) er op kan zetten.futurist schreef:Lijkt me leuk, ik doe mee
Futurist
PS mag ik meerdere motoren mee brengen?
Daarnaast, tijd voor ploaties:Thoran schreef:Vooral omdat ik op dit moment even geen papier kan vinden, hier maar even de resultaten van mijn metingen neerzetten:
Op http://www.sapim.be/spaaklengteberekening : 193mm
Met als gegevens:
K: 105
Ka: 26
Kb: 14
Naafdiameter links: 60mm
Naafdiameter rechts: 70mm
Interne velg diameter: 400mm
velgdikte: 4mm
Aantal spaken: 36
Aantal kruisingen: 3 (deze weet ik niet helemaal zeker)
Op http://users.senet.com.au/~mitchell/misc/html/spoke.htm : 189mm
Effective Rim Diameter: 400mm
Hub Diameter: 65mm
Flange Spacing: 90mm
Diameter of spoke hole: 4mm
Cross pattern: 3
Number of spokes: 36
Omdat er tussen beide alleen al een verschil van 4mm zit, en het daarnaast ook nog eens 20mm met de metingen van Madmenno scheelt ga ik denk ik eerst maar eens contact opnemen met Haan of JVD voor wat advies.
Oh, dat is "maar" 200km rijdenthumper schreef:Bij madracing.nl kun je vrij voordelig op een testbank.
Heeft ook nog halve prijs dagen.
In de praktijk kom je meestal met 150 eu een heel eind.
Zit te denken aan het Suzuki logo (alleen de S) en de tekst DRX800 Fuel Injected.thumper schreef:Stikkers met een vleugeltjes erop zou dat vlak mooi breken ?
Vooral dat Fuel Injected staat machtig, serienummer 2 op de wereldThoran schreef:Zit te denken aan het Suzuki logo (alleen de S) en de tekst DRX800 Fuel Injected.thumper schreef:Stikkers met een vleugeltjes erop zou dat vlak mooi breken ?
Maar gelukkig heb ik mijn eigen privé designer die dat soort dingen voor mij kan ontwerpen
Nu nog even de kroonplaat aanpakken en er dan zo'n gegraveerd plaatje á la Ducati op maken "Special Thoran edition"Ouwe Reus schreef:Vooral dat Fuel Injected staat machtig, serienummer 2 op de wereldThoran schreef:Zit te denken aan het Suzuki logo (alleen de S) en de tekst DRX800 Fuel Injected.thumper schreef:Stikkers met een vleugeltjes erop zou dat vlak mooi breken ?
Maar gelukkig heb ik mijn eigen privé designer die dat soort dingen voor mij kan ontwerpen