Even voorstellen

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

de antrapper

8) in die tijd dronken we de 4711, 60% alcohol en je stonk niet uit je bek :mrgreen:
en ook hier weer een prachtig voorbeeld hoe we weer vreselijk off topic gaan, hoe kan het toch gebeuren :shock:
je snapt het niet :roll:

ps 6 okt kun je weer echt roadboeken met de BDM allroadrit.
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
loek de kort

Nieuw lid van het forum: Loek de Kort
Al 2 jaar in bezit van een dr big uit 1994. gekocht voor weinig maar liep niet. Carb's 3 maal gereinigd, onvoorstelbaar hoeveel rotzooi er in zat, zelfs ovenreiniger aan te pas gekomen. loopt goed maar verbruikt wel wat benzine, 1 op 17 ook bij rustig rijden. Verder nog wat kleine zaken zoals lage laadspanning door slechte gelijkrichter, lekke uitlaat middendemper (roest), slechte balhoofdlagers en zand in luchtfilterbak......
Heb ook nog een dr500, BMW R80RT (te koop) en een paar suzukie's gsx1100
Ik heb behoorlijk wat sleutelervaring en doe alles zelf of in ieder geval in eigen beheer.
Moet zeggen dat een aantal tips op het forum wel nuttig zijn geweest.
Groet Loek
DR BIG 1996 verkocht
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
futurist

hey welkom Loek, have fun hier. leuk om er een techneut bij te hebben, enne 1:17 is niet slecht hoor voor een big, sterker nog er zullen er jalours zijn hier.
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Thoran

Welkom Loek! 1:17 is op zich gewoon een netjes verbruik.
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Rembeau

Hoi, ben nieuw hier, laat ik me even voorstellen.

Ik ben Remco, 38, uit Eindhoven.
Woon samen, geen kids, wel een 1200GS en (sinds twee weken) een DR-Z 400S. Vroeger toen ik jong was reed ik eerst een GSX 600F en daarna een Thundercat.
Heb aan de DZ-R wat kleine zaken aan veranderd (enduro-steps, stuurverhogers en case savers erop, linker duostep en rechterspiegel eraf), overmorgen de luchtinlaat vergroten, een Dynojet stage 1 kitje en een bandenklem vóór (achter zit er al een) monteren. Dan maar eens wat zandritjes in de buurt gaan rijden en zien of dat sneller/gemakkelijker gaat dan met de GS.

Oh ja, 6 oktober ben ik bij de Simako allroadrit in Apeldoorn, je kunt me herkennen aan een roadbookhouderloze DRZ die achter iemand mét roadbookhouder aan zal rijden 8)
de antrapper

8) Hoi Remco,
Welkom hier , maar eh :roll: je zult hier niet zoveel info vinden voor je brommer ben ik bang,
hier wordt vooral "800taal" gesproken , dus 2x de drz :D
http://www.allroadmaniacs.nl/forum/index.php Ik denk dat je hier meer info kunt vinden

6 okt ga ik ook het BDM ritje rijden zoals het er nou uitziet, misschien zien we elkaar daar.
mvg HansD
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
Leo

loek de kort schreef:Nieuw lid van het forum: Loek de Kort
Heee ! de weg gevonden zie ik :wink:
Loek reageerde op de DRBIG krukaslagers adv op MP en al mailend kwamen we op het BIGforum.
Welkom hier en graag tot ziens op een ritje !

Korte uitleg over het forum :
Grote kwats in het cafe en serieuze kwats in een apart topic ( wat toch eindigt in grote kwats )

loek de kort schreef: Heb een BMW R80RT (te koop)
Openlijk hier voor je BMW fetish uitkomen lokt wel eens wat tegengas uit van jalourse iets anders rijders hier.

@rembeau: Ook welkom hier !
Als denk ik dat je voor je DRZ400 hier weinig tot helemaal niks zal vinden want wij doen het hier namelijk op 2 keer zo hoog niveau :mrgreen: :wink:
Jouw collega`s zitten voornamelijk in het honk
loek de kort

Leo dank voor je welkom.
Doe iedere dag wel een ritje, moet wel zeggen dat het tijd wordt voor wat regen, niet normaal stoffig in het bos.
en zo'n big is lastig in het goede spoor te houden, we rijden nl (soms) vlgs code groen waarbij de achterkant van de helm vol met vliegen zit.....
DR BIG 1996 verkocht
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
Rembeau

de antrapper schreef:8) Hoi Remco,
Welkom hier , maar eh :roll: je zult hier niet zoveel info vinden voor je brommer ben ik bang,
hier wordt vooral "800taal" gesproken , dus 2x de drz :D
Daar was ik al vrij snel achter. Geeft nix, wat type-onafhankelijk slap geouwehoer is ook leuk!
Rembeau

Leo schreef:@rembeau: Ook welkom hier !
Als denk ik dat je voor je DRZ400 hier weinig tot helemaal niks zal vinden want wij doen het hier namelijk op 2 keer zo hoog niveau :mrgreen: :wink:
Tja, was is hoog niveau: een lomp varken heb ik met de GS ook in de garage staan hoor.

Het lijkt me in ieder geval grappig om hier de afronding van jouw project te volgen :toost:
Rembeau

Rembeau schreef:
Leo schreef:@rembeau: Ook welkom hier !
Tja, was is hoog niveau: een lomp varken heb ik met de GS ook in de garage staan hoor.

Het lijkt me in ieder geval grappig om hier de afronding van jouw project te volgen :toost:
't Honk had ik ook al gevonden :D
Plaats reactie