en ook hier weer een prachtig voorbeeld hoe we weer vreselijk off topic gaan, hoe kan het toch gebeuren

je snapt het niet

ps 6 okt kun je weer echt roadboeken met de BDM allroadrit.
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Heee ! de weg gevonden zie ikloek de kort schreef:Nieuw lid van het forum: Loek de Kort
Openlijk hier voor je BMW fetish uitkomen lokt wel eens wat tegengas uit van jalourse iets anders rijders hier.loek de kort schreef: Heb een BMW R80RT (te koop)
Daar was ik al vrij snel achter. Geeft nix, wat type-onafhankelijk slap geouwehoer is ook leuk!de antrapper schreef:Hoi Remco,
Welkom hier , maar ehje zult hier niet zoveel info vinden voor je brommer ben ik bang,
hier wordt vooral "800taal" gesproken , dus 2x de drz![]()
Tja, was is hoog niveau: een lomp varken heb ik met de GS ook in de garage staan hoor.Leo schreef:@rembeau: Ook welkom hier !
Als denk ik dat je voor je DRZ400 hier weinig tot helemaal niks zal vinden want wij doen het hier namelijk op 2 keer zo hoog niveau![]()
![]()
Jouw collega`s zitten voornamelijk in het honk
't Honk had ik ook al gevondenRembeau schreef:Tja, was is hoog niveau: een lomp varken heb ik met de GS ook in de garage staan hoor.Leo schreef:@rembeau: Ook welkom hier !
Als denk ik dat je voor je DRZ400 hier weinig tot helemaal niks zal vinden want wij doen het hier namelijk op 2 keer zo hoog niveau![]()
![]()
Jouw collega`s zitten voornamelijk in het honk
Het lijkt me in ieder geval grappig om hier de afronding van jouw project te volgen