Allereerst gefeliciteerd met je motor. De prijzen van de 2003 modellen zijn momenteel inderdaad heel goed. Maar ik denk niet dat ze normaal kunstmatig hoog gehouden worden. De aantallen van cross/enduro ligt gewoon lager dan van straatfietsen. Terwijl met deze aantallen wel de ontwikkelingskosten terugverdiend moeten worden, alhoewel KTM zo ongeveer een kopie maakte van Husaberg dus hoezo onwikkeling?

De meeste winst(in verhouding gezien) maken motorfabrikanten op de verkoop van onderdelen. Bestel maar eens een stel kuipstickers van een straatfiets, dan weet je het wel.
Maar heb je wel een tweede oliestop? Deze is magnetisch en nieuw vanaf 2003. Een kennis van me hadden ze ook een 2003 aangeboden maar dit bleek een omgebouwde 2002 te zijn. Hij is toen maar een CRF gaan rijden. Misschien was dit maar een eenmalig toeval. Het schijnt dat diverse importeurs nog 2002 modellen hebben, deze worden in Duitsland ook scherp aangeboden.
Was van plan om naar de KTM dag te gaan, maar ja de naam zegt het al. Ik dacht dat Husaberg's toch niet mochten, misschien volgend jaar maar.