Graag jullie mening:
Met deze tool kun je tijdens de rit of wedstrijd je ingaande demping aanpassen zonder schroevendraaier te gebruiken.
Praktisch of niet?
Praktisch
Moderator: ghulst
ca. € 78=floris schreef:nee want je moet toch afstappen en dat schroevendraaiertje is maar heel klein, waarschijnlij is het ook best duur
Tegen de tijd dat ik door heb dat het niet aan de berijder ligt maar aan mijn vering dan heb ik dat schroevedraaiertje al gepakt... Is dus een kleine kans dat ik dit gadget nodig heb....
idem , als je toch moet stoppen en afstappen , kan je net zo goed een schroevendraaiertje pakken .. maareh ... ik heb op mijn standaard wp vorkpootjes gewoon draaidopjes zitten ipv schroefjes , dus komt er zoieso al geen schroevendraaier te pas aan het stellen van de rebound .Wortel schreef:Tegen de tijd dat ik door heb dat het niet aan de berijder ligt maar aan mijn vering dan heb ik dat schroevedraaiertje al gepakt... Is dus een kleine kans dat ik dit gadget nodig heb....
daar komt bij dat ik
(is mijn mening) niks heb met allerlei *nutteloze* (want het nut moet nog bewezen worden) accesoires die je motor onnodig zwaar maken , voorzover dat belangrijk is.
verder is de prijs vrij hoog , het is wel een leuk stukje vakmanschap qua cnc freeswerk , maar of het ook nut heeft ...
4 strokes only !!
De "nutteloze" accesoires zijn anders een aardige inkomsten post voor menig dealer. Ze kunnen de stickers niet aanslepenJoeBaR schreef: daar komt bij dat ik
(is mijn mening) niks heb met allerlei *nutteloze* (want het nut moet nog bewezen worden) accesoires die je motor onnodig zwaar maken , ...
Maarre dat wilde Roland niet horen, gezien de inkoop, is het een erg interessant produkt voor de nutteloze motorrijder.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Is toch voor 9 van de 10 vorken de rebound die boven op de dop zit
Evengoed een geinig ding voor die die er gevoelig voor is en/of graag expirimenteert(met vering dan he )en dat niet met een schroevendraaier in zn zak wil doen
Evengoed een geinig ding voor die die er gevoelig voor is en/of graag expirimenteert(met vering dan he )en dat niet met een schroevendraaier in zn zak wil doen
Husky 450 injezzione
Blaffende husky's bijten toch!!
Blaffende husky's bijten toch!!
Enkel handig NA het rijden of VOOR het rijden.Rolando schreef:Met deze tool kun je tijdens de rit of wedstrijd je ingaande demping aanpassen
TIJDENS het rijden moet ik toch wel mijn handen aan het stuur houden. En dan nog, begin je "clicks" maar eens te tellen tijdens het rijden
Mooi, maar nutteloos voor mij (verander zowiezo niet veel aan de vering trouwens)
Jo VdB
Ik heb ze ook op mijn CR500AF.
Wel een goedkopere versie van 20 euro en dat werkt wel super!
Ik heb clamps die voorwaarts en achterwaarts verstelbaar zijn en in mijn geval zit mijn stuur dus in de weg om goed met een schroevendraaier bij de ,,schroefjes" te komen. Zou het stuur elke keer los moeten draaien. Nu is het een kwestie van klik-klik en ik ben klaar. Kan ook even snel langs de baan.
Ik zie het voordeel er wel van en zal ze bij het eerst volgende bezoek aan mijn dealer ook zeker voor de CRF meenemen.
Wel een goedkopere versie van 20 euro en dat werkt wel super!
Ik heb clamps die voorwaarts en achterwaarts verstelbaar zijn en in mijn geval zit mijn stuur dus in de weg om goed met een schroevendraaier bij de ,,schroefjes" te komen. Zou het stuur elke keer los moeten draaien. Nu is het een kwestie van klik-klik en ik ben klaar. Kan ook even snel langs de baan.
Ik zie het voordeel er wel van en zal ze bij het eerst volgende bezoek aan mijn dealer ook zeker voor de CRF meenemen.
Ik blijf het een mooi ding vinden , zo'n CR500AF
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Waar heb je die vandaan?Mario2t schreef:Ik heb ze ook op mijn CR500AF.
Wel een goedkopere versie van 20 euro en dat werkt wel super!
Heeft hij volgens mij zelf gemaakt!.
Ik zie het nut er wel van in. Zeker handig als je veel met je vering bezig bent. Je kunt idd direct langs de baan je vering even verstellen en weer proberen enw eer snel verstellen.
Normaal gesproken moet je toch eerst terug naar je auto. motor uit doen, busje in gereedschap pakken, stellen, boel weer in pakken weer naar de baan toe etc etc .
Het is een gadget. Maar gezien de prijs zeg ik snel: Mwoah gebruik ik mijn schroevendraaier wel
Ik zie het nut er wel van in. Zeker handig als je veel met je vering bezig bent. Je kunt idd direct langs de baan je vering even verstellen en weer proberen enw eer snel verstellen.
Normaal gesproken moet je toch eerst terug naar je auto. motor uit doen, busje in gereedschap pakken, stellen, boel weer in pakken weer naar de baan toe etc etc .
Het is een gadget. Maar gezien de prijs zeg ik snel: Mwoah gebruik ik mijn schroevendraaier wel
verstand op nul en nadenken
Deze is inderdaad zelf gedaan, maar wel met hulp van een goede lasser.
M.b.t. het onderwerp: Voor 78 euro draai ik mijn stuur nog wel eens los, maar voor deze prijs....is het de moeite waard.
Kreeg, achteraf bedacht, 10% korting en ze waren 16,20. Normaal 18 euro.
M.b.t. het onderwerp: Voor 78 euro draai ik mijn stuur nog wel eens los, maar voor deze prijs....is het de moeite waard.
Kreeg, achteraf bedacht, 10% korting en ze waren 16,20. Normaal 18 euro.
http://www.servicehonda.com/
Omgebouwde 500 2-takten, hieronder een Honda 500 enduro en een Kawasaki 500 in het aluminium 4-takt frame.
Omgebouwde 500 2-takten, hieronder een Honda 500 enduro en een Kawasaki 500 in het aluminium 4-takt frame.
Hoe het precies zit, weet ik niet, maar ze zijn erg Honda gericht en hebben ook bepaalde rechten op de bouw van de CR500 blokken in eigen beheer, sinds Honda daar zelf mee gestopt is sinds 2001.
Die Kawa is eigenlijk pas vanaf nu dat ze die bouwen. Ook in samenwerking met Kawa.
Ze bouwen gewoon supermooie motoren. Heb er ook al eens 1 in het echt gezien en ondanks dat ik die van mijzelf mooi vind, kan ik niet anders zeggen dat ze super zijn afgewerkt.
Die Kawa is eigenlijk pas vanaf nu dat ze die bouwen. Ook in samenwerking met Kawa.
Ze bouwen gewoon supermooie motoren. Heb er ook al eens 1 in het echt gezien en ondanks dat ik die van mijzelf mooi vind, kan ik niet anders zeggen dat ze super zijn afgewerkt.
-
- Berichten: 654
- Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
- Locatie: gelderland offroadland
- Contacteer:
MMMMM AF is ook echt AF mooie fiets mario
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl