Met deze tool kun je tijdens de rit of wedstrijd je ingaande demping aanpassen zonder schroevendraaier te gebruiken.
Praktisch of niet?
![Afbeelding](http://www.motocrosscenter.com/ecommerce/images/RideEng_ForkAdj.jpg)
Moderator: ghulst
ca. € 78=floris schreef:nee want je moet toch afstappen en dat schroevendraaiertje is maar heel klein, waarschijnlij is het ook best duur
idem , als je toch moet stoppen en afstappen , kan je net zo goed een schroevendraaiertje pakken .. maareh ... ik heb op mijn standaard wp vorkpootjes gewoon draaidopjes zitten ipv schroefjes , dus komt er zoieso al geen schroevendraaier te pas aan het stellen van de rebound .Wortel schreef:Tegen de tijd dat ik door heb dat het niet aan de berijder ligt maar aan mijn vering dan heb ik dat schroevedraaiertje al gepakt... Is dus een kleine kans dat ik dit gadget nodig heb....
De "nutteloze" accesoires zijn anders een aardige inkomsten post voor menig dealer. Ze kunnen de stickers niet aanslepenJoeBaR schreef: daar komt bij dat ik
(is mijn mening) niks heb met allerlei *nutteloze* (want het nut moet nog bewezen worden) accesoires die je motor onnodig zwaar maken , ...
Enkel handig NA het rijden of VOOR het rijden.Rolando schreef:Met deze tool kun je tijdens de rit of wedstrijd je ingaande demping aanpassen
Waar heb je die vandaan?Mario2t schreef:Ik heb ze ook op mijn CR500AF.
Wel een goedkopere versie van 20 euro en dat werkt wel super!