wil dit zeggen dat het nieuwe van het nieuwe lief alweer af is? of hebben we geluk dat je nog in ons midden bentDirt can hurt (en straatstenen trouwens ook als er zo'n snelle vertegenwoordiger in z'n Passat met een bloedgang van links komt )

Moderator: ghulst
wil dit zeggen dat het nieuwe van het nieuwe lief alweer af is? of hebben we geluk dat je nog in ons midden bentDirt can hurt (en straatstenen trouwens ook als er zo'n snelle vertegenwoordiger in z'n Passat met een bloedgang van links komt )
Welk boekRolando schreef:TM kan er wel tegen, maar zijn boek??
Deed die van mij ook. Hij rijdt nu beter nadat ik een 14 voortandwiel erop gezet heb. Achter is 50 tands.adje schreef:250 bevalt uitstekend![]()
Alleen zoals Jack al zei , is de topsnelheid wat aan de magere kant.
Hij kan wel harder maar bij meer dan 80km/u begint die serieus toeren te maken ( zo'n 11000)
Dat ga ik ook proberen voor hier in Nederland.ktm_gs300 schreef:Deed die van mij ook. Hij rijdt nu beter nadat ik een 14 voortandwiel erop gezet heb. Achter is 50 tands.adje schreef:250 bevalt uitstekend![]()
Hij kan wel harder maar bij meer dan 80km/u begint die serieus toeren te maken ( zo'n 11000)
Verleden week een 3 daagse gereden in spanje met een tandwielverhouding 13-51 (oude set die ik nog liggen had) en dat beviel prima,topsnelheid is meer dan hoog genoeg op de harde en bochtige ondergrond en in de technische stukken en klimmetjes heeft de 250 met deze tandwielverhouding nog genoeg power.adje schreef:Dat ga ik ook proberen voor hier in Nederland.ktm_gs300 schreef:Deed die van mij ook. Hij rijdt nu beter nadat ik een 14 voortandwiel erop gezet heb. Achter is 50 tands.adje schreef:250 bevalt uitstekend![]()
In het buitenland op het harde en technische heb je echt wel een 13 voor en 51 achter nodig.
Als je een overvloed aan koppel/pk's hebt zal je dat minder voelen dan bij een motor die een beperkt koppel/vermogen heeft. Dat klein beetje vlotter oppakken of snelheid maken kan wel degelijk verschil maken bij een 250 viertakt.pruus schreef:wie voelt er nou 1 tandje verschil achter?
Da klopt Erik,op een 250 4T voel je wel degelijk het verschil van 1 tand achter,niet ZOOOO enorm maar je voelt het wel degelijk.Erik V schreef:Als je een overvloed aan koppel/pk's hebt zal je dat minder voelen dan bij een motor die een beperkt koppel/vermogen heeft. Dat klein beetje vlotter oppakken of snelheid maken kan wel degelijk verschil maken bij een 250 viertakt.pruus schreef:wie voelt er nou 1 tandje verschil achter?
Oepsadje schreef:Sorry maar ik heb het helemaal niet over 14/52 gehad.
Wel over 13/51 en dat ik dat ga rijden als ik in het buitenland ben.
In het Nederlandse zand wil ik eerst nog een keer 14/51 proberen omdat we hier best veel doorgaande paden hebben en weinig klimmen.
Daardoor mis ik wel een beetje topsnelheid.
Da hadde gij goe gedachtmech schreef: Ik rijd wel met een crossbak maar dat heeft Adje denk ik ook, die zal geen CRF X hebben