coaten is tof maar waar?

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Kiremo

Ik heb mijn frame opnieuw gestraald en ben bezig met de rest maar om het roestvrij te houden moet ik spoedig een coating bedrijf zoeken. Helaas heb ik geen flauw idee waar ik een goed bedrijf hiervoor kan vinden die ook voor particulieren coat en ikdus een eigen kleur kan uit kiezen en niet in een serie van een ander word geplaatst. Nou woon ik in noord brabant en was benieuwd of iemand hier iemand weet die aan te raden is!
groeten
Sjokske

Ik vond dit wel een prettig bedrijf (in Tliburg) : http://www.strabeko.nl/
Heb er diverse onderdelen van m'n HD laten doen, binnenkort weer eens langsgaan voor de imperial van moeders d'r ouwe Vlovlo.
Heb trouwens via een kameraad ook nog wel eens het een en ander laten poedercoaten in de Koepel (hij zat daar niet maar werkte er :shock: ) in Breda.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Kiremo

ik ben al voor mijn vorige motor een keer bij strabeko geweest maar was er niet echt tevreden mee. Het coaten was niet super gedaan en moest meer dan een maand wachten. Het probleem is ook dat ik een speciale coating wil waarvan ik de naam niet weet en dat ik niet een beeld heb van de kleuren die hun hebben. nog andere opties? Hahah de koepel trouwens? ook een lekkere plek om je supermotard velgen achter te laten :)
Sjokske

Ben vroeger ook nog wel eens bij een bedrijfje in Kaatsheuvel geweest, zal eens opzoeken of die nog bestaan.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
mark20v

Bel hier eens naartoe:
http://www.gerritsen-coatings.nl/

Gr Mark
Flip

mark20v schreef:Bel hier eens naartoe:
http://www.gerritsen-coatings.nl/

Gr Mark
yep goede ervaring mee. ooit eens een tank van en oude bmw laten coaten; kon er zels op wachten
Kiremo

Nijkerk? dat is niet echt noord-brabant meer maar het ziet er wel uit als een zaak die weet waar ze mee bezig zijn. in ieder geval een optie. Maar er moet toch wel iets wat dichter bij de deur zijn?
crossy

ik heb mijn frame vandaag bij jos v vugt afgegeven... 8) hij wist een adresje in oirschot,die doet al het coatingwerk voor hem.
Dr_Bean
Contacteer:

volgens mij zag ik op de site bij WPM dat ze velgjes (laten) coaten, dus dan kunnen ze ook vast frames laten doen. bel ze eens...
Plaats reactie