Ik heb mijn frame opnieuw gestraald en ben bezig met de rest maar om het roestvrij te houden moet ik spoedig een coating bedrijf zoeken. Helaas heb ik geen flauw idee waar ik een goed bedrijf hiervoor kan vinden die ook voor particulieren coat en ikdus een eigen kleur kan uit kiezen en niet in een serie van een ander word geplaatst. Nou woon ik in noord brabant en was benieuwd of iemand hier iemand weet die aan te raden is!
groeten
coaten is tof maar waar?
Moderator: ghulst
Ik vond dit wel een prettig bedrijf (in Tliburg) : http://www.strabeko.nl/
Heb er diverse onderdelen van m'n HD laten doen, binnenkort weer eens langsgaan voor de imperial van moeders d'r ouwe Vlovlo.
Heb trouwens via een kameraad ook nog wel eens het een en ander laten poedercoaten in de Koepel (hij zat daar niet maar werkte er ) in Breda.
Heb er diverse onderdelen van m'n HD laten doen, binnenkort weer eens langsgaan voor de imperial van moeders d'r ouwe Vlovlo.
Heb trouwens via een kameraad ook nog wel eens het een en ander laten poedercoaten in de Koepel (hij zat daar niet maar werkte er ) in Breda.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
ik ben al voor mijn vorige motor een keer bij strabeko geweest maar was er niet echt tevreden mee. Het coaten was niet super gedaan en moest meer dan een maand wachten. Het probleem is ook dat ik een speciale coating wil waarvan ik de naam niet weet en dat ik niet een beeld heb van de kleuren die hun hebben. nog andere opties? Hahah de koepel trouwens? ook een lekkere plek om je supermotard velgen achter te laten
yep goede ervaring mee. ooit eens een tank van en oude bmw laten coaten; kon er zels op wachten
volgens mij zag ik op de site bij WPM dat ze velgjes (laten) coaten, dus dan kunnen ze ook vast frames laten doen. bel ze eens...