1tje weet ik al: achtjes draaien in 1e versnelling

Thanks!
Stijn
Moderator: ghulst
euh... wat is dat juist? En vooral: hoe doe je dat?huskie schreef:Welnee, dubbele opstappen. Dat is het echte werk. Wel veel plastic bestellen, liefst vooraf.
Thanks! Daar heb ik wat aan sé. Ik heb al zitten kijken voor een club, maar er is niet echt iets dichtbij (jammer genoeg). Breda is nog het dichtste bij (half uurtje) maar dan zit ik tussen de 'ollanders te trainenhuskie schreef:Een serieus antwoord dan maar.
Als je de 8tjes op vlakke grond onder de knie hebt, dan gaan we een stapje verder. 8tjes op een talud draaien. Wel met stuur op slot, dan hoor! Dus tegen de nok aan draaien. Doe eerst maar op gras. lekker veel traktie, en ga daarna op zoek naar zand.
Tussendoor wheelies oefenen. Stoppies leren. Met een hand los een bocht draaien. Balanceren oefenen. etc etc
En verder ergens een club op zoeken, want daar leer je het het snelst. Anderen bezig zien, etc
Z'n terrein zou ik wel in mijn achtertuin willen hebbenNoppy schreef:Hier wat simpele trial oefeningen:
http://youtube.com/watch?v=_wyAUcyPqKE
Als je al zweethanden krijgt van alleen maar kijken naar dit videootje, ben je zeker ook niet geschikt![]()
![]()
![]()
Noppy
In breda ben ik zelf nog nooit geweest.Estivie schreef: Breda is nog het dichtste bij (half uurtje) maar dan zit ik tussen de 'ollanders te trainen![]()
Tja... jij hebt misschien meer tijd als ikhuskie schreef: Ik rij ook een uurtje van amsterdam naar apeldoorn om bij de club te komen, dus niet zeuren he!
Nu is het hoge woord eruitEstivie schreef:'t is mijn bedoeling om bijvoorbeeld 's zondags eens een paar uurtjes te rijden in de voormiddag zodat ik in de namiddag nog wat vrij heb voor vrouw en kind.