Ik heb een vraag over vastgebakken blubber op de uitlaatbocht.
We hebben anderhalf jaar geleden de rit van Beauclair gereden (no hard feelings Ad ), maar die klei zit er zo vast op, dat ik niet meer weet hoe ik het nog af krijg.
Heeft er iemand een gouden tip?
gebakken blubber
Moderator: ghulst
gewoon tegen stalen borstel op boormachine of op slijpsteentje waar stalen borstel opzit tegenhouden. (wat een zinsbouw...)
achteraf insmeren met olie en je bocht eens goed warm laten worden door je motor is te laten warmdraaien. en is gelijk nieuw
greetz
achteraf insmeren met olie en je bocht eens goed warm laten worden door je motor is te laten warmdraaien. en is gelijk nieuw
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
ik heb de zin inderdaad een keer of drie moeten lezen , maar het is me toch duidelijk geworden.
Laatst gewijzigd door klomp op vr mei 25, 2007 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Iets minder rigoreus kan óók.
Ik heb van www.s100.nl Hoogglans polish een tube gekocht.
Het maakte mijn uitlaat weer mooi zilver en tevens kon ik er met wat geduld ook verbrand plastic afhalen.
Als je er met een staalborstel langsgaat ben ik bang dat je flinke krassen achterlaat die je dan alsnog moet gaan polijsten.
Het maakte mijn uitlaat weer mooi zilver en tevens kon ik er met wat geduld ook verbrand plastic afhalen.
Als je er met een staalborstel langsgaat ben ik bang dat je flinke krassen achterlaat die je dan alsnog moet gaan polijsten.
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
met fijne staalborstel die op een slijpsteenje gemonteerd staat maak je geen groeven hoor, moet er natuurlijk niet zitten op drukken als zot...Shifty-PK schreef:Iets minder rigoreus kan óók.
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
Mettet schaamhaar van een roodharige maagd van 19 gaatet ook heel goed. Wel moet ze vantevoren asperge hebben gegeten en niet langer dan 15 minuten in bad hebben gelegen. Ze moet Wendy heten en haar moeder Cristel of Chantal. Verder moet ze een bewijs van redelijk gedrag kunnen overleggen en nooit op een TM hebben gezeten.
of je geeft gewoon gas, natuurlijk.
Sterkte!
of je geeft gewoon gas, natuurlijk.
Sterkte!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Hebben ze die ook bij de schilderpruus schreef:Mettet schaamhaar van een roodharige maagd van 19 gaatet ook heel goed. Wel moet ze vantevoren asperge hebben gegeten en niet langer dan 15 minuten in bad hebben gelegen. Ze moet Wendy heten en haar moeder Cristel of Chantal. Verder moet ze een bewijs van redelijk gedrag kunnen overleggen en nooit op een TM hebben gezeten.
Tenzij het natuurlijk z'n dochter/wijf is die het schaamhaar van een roodharige maagd van 19 heeft en vantevoren asperge heeft gegeten en niet langer dan 15 minuten in bad heeft gelegen,en ze heet Wendy en haar moeder Cristel of Chantal, en ze kan een bewijs van redelijk gedrag kunnen overleggen, en ze heeft nog nooit op onder een TM'mer gelegen
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Over TM'mers heb ik mijn twijfels maar onder een gasgasser komen ze niet als maagd vandaanSjokske schreef:Hebben ze die ook bij de schilderpruus schreef:Mettet schaamhaar van een roodharige maagd van 19 gaatet ook heel goed. Wel moet ze vantevoren asperge hebben gegeten en niet langer dan 15 minuten in bad hebben gelegen. Ze moet Wendy heten en haar moeder Cristel of Chantal. Verder moet ze een bewijs van redelijk gedrag kunnen overleggen en nooit op een TM hebben gezeten.
Tenzij het natuurlijk z'n dochter/wijf is die het schaamhaar van een roodharige maagd van 19 heeft en vantevoren asperge heeft gegeten en niet langer dan 15 minuten in bad heeft gelegen,en ze heet Wendy en haar moeder Cristel of Chantal, en ze kan een bewijs van redelijk gedrag kunnen overleggen, en ze heeft nog nooit op onder een TM'mer gelegen
smurf.
tut tut tut.....TTT schreef:Over TM'mers heb ik mijn twijfels maar onder een gasgasser komen ze niet als maagd vandaanSjokske schreef:Hebben ze die ook bij de schilderpruus schreef:Mettet schaamhaar van een roodharige maagd van 19 gaatet ook heel goed. Wel moet ze vantevoren asperge hebben gegeten en niet langer dan 15 minuten in bad hebben gelegen. Ze moet Wendy heten en haar moeder Cristel of Chantal. Verder moet ze een bewijs van redelijk gedrag kunnen overleggen en nooit op een TM hebben gezeten.
Tock ook wel potente jongens hoor, die TM'mers, berijden doorgaans het mooiere Italiaanse spul met als eindresultaat ............... la Bella helemaal onder de sportvlekkenTTT schreef:[Over TM'mers heb ik mijn twijfels
En zoals het hoort met spullekes uit de (cross)laars van Europa worden ze op redelijk jonge leeftijd al wat ouder qua aanblik, op tijd inruilen dus
Zoooo zovaak je iegen TM ondersputteren en dan ook nog wendySjokske schreef: die TM'mers, berijden doorgaans het mooiere Italiaanse spul met als eindresultaat ............... la Bella helemaal onder de sportvlekken
lukt je niet
Je vergeet er nog eentje ................. moeders (gisterenavond .............. afijn, het wordt te persoonlijk, bovendien worden we dadelijk nog verbannen naar het "cafe" qua toppikkies).
BOT
staalborstel gebruiken dus
Heb een paar dagen iets gemist zie ik, maar maagden komen toch van een bepaald eilandTTT schreef:Over TM'mers heb ik mijn twijfels maar onder een gasgasser komen ze niet als maagd vandaanSjokske schreef:Hebben ze die ook bij de schilderpruus schreef:Mettet schaamhaar van een roodharige maagd van 19 gaatet ook heel goed. Wel moet ze vantevoren asperge hebben gegeten en niet langer dan 15 minuten in bad hebben gelegen. Ze moet Wendy heten en haar moeder Cristel of Chantal. Verder moet ze een bewijs van redelijk gedrag kunnen overleggen en nooit op een TM hebben gezeten.