We hebben anderhalf jaar geleden de rit van Beauclair gereden (no hard feelings Ad
![Vrolijk/Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Heeft er iemand een gouden tip?
![Rollende ogen/Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Moderator: ghulst
met fijne staalborstel die op een slijpsteenje gemonteerd staat maak je geen groeven hoor, moet er natuurlijk niet zitten op drukken als zot...Shifty-PK schreef:Iets minder rigoreus kan óók.
Ik heb van www.s100.nl Hoogglans polish een tube gekocht.
Het maakte mijn uitlaat weer mooi zilver en tevens kon ik er met wat geduld ook verbrand plastic afhalen.
Als je er met een staalborstel langsgaat ben ik bang dat je flinke krassen achterlaat die je dan alsnog moet gaan polijsten.
Hebben ze die ook bij de schilderpruus schreef:Mettet schaamhaar van een roodharige maagd van 19 gaatet ook heel goed. Wel moet ze vantevoren asperge hebben gegeten en niet langer dan 15 minuten in bad hebben gelegen. Ze moet Wendy heten en haar moeder Cristel of Chantal. Verder moet ze een bewijs van redelijk gedrag kunnen overleggen en nooit op een TM hebben gezeten.
![]()
Over TM'mers heb ik mijn twijfels maar onder een gasgasser komen ze niet als maagd vandaanSjokske schreef:Hebben ze die ook bij de schilderpruus schreef:Mettet schaamhaar van een roodharige maagd van 19 gaatet ook heel goed. Wel moet ze vantevoren asperge hebben gegeten en niet langer dan 15 minuten in bad hebben gelegen. Ze moet Wendy heten en haar moeder Cristel of Chantal. Verder moet ze een bewijs van redelijk gedrag kunnen overleggen en nooit op een TM hebben gezeten.
![]()
![]()
Tenzij het natuurlijk z'n dochter/wijf is die het schaamhaar van een roodharige maagd van 19 heeft en vantevoren asperge heeft gegeten en niet langer dan 15 minuten in bad heeft gelegen,en ze heet Wendy en haar moeder Cristel of Chantal, en ze kan een bewijs van redelijk gedrag kunnen overleggen, en ze heeft nog nooit op onder een TM'mer gelegen
tut tut tut.....TTT schreef:Over TM'mers heb ik mijn twijfels maar onder een gasgasser komen ze niet als maagd vandaanSjokske schreef:Hebben ze die ook bij de schilderpruus schreef:Mettet schaamhaar van een roodharige maagd van 19 gaatet ook heel goed. Wel moet ze vantevoren asperge hebben gegeten en niet langer dan 15 minuten in bad hebben gelegen. Ze moet Wendy heten en haar moeder Cristel of Chantal. Verder moet ze een bewijs van redelijk gedrag kunnen overleggen en nooit op een TM hebben gezeten.
![]()
![]()
Tenzij het natuurlijk z'n dochter/wijf is die het schaamhaar van een roodharige maagd van 19 heeft en vantevoren asperge heeft gegeten en niet langer dan 15 minuten in bad heeft gelegen,en ze heet Wendy en haar moeder Cristel of Chantal, en ze kan een bewijs van redelijk gedrag kunnen overleggen, en ze heeft nog nooit op onder een TM'mer gelegen
Tock ook wel potente jongens hoor, die TM'mers, berijden doorgaans het mooiere Italiaanse spul met als eindresultaat ............... la Bella helemaal onder de sportvlekkenTTT schreef:[Over TM'mers heb ik mijn twijfels
Zoooo zovaak je iegen TM ondersputteren en dan ook nog wendySjokske schreef: die TM'mers, berijden doorgaans het mooiere Italiaanse spul met als eindresultaat ............... la Bella helemaal onder de sportvlekken![]()
Heb een paar dagen iets gemist zie ik, maar maagden komen toch van een bepaald eilandTTT schreef:Over TM'mers heb ik mijn twijfels maar onder een gasgasser komen ze niet als maagd vandaanSjokske schreef:Hebben ze die ook bij de schilderpruus schreef:Mettet schaamhaar van een roodharige maagd van 19 gaatet ook heel goed. Wel moet ze vantevoren asperge hebben gegeten en niet langer dan 15 minuten in bad hebben gelegen. Ze moet Wendy heten en haar moeder Cristel of Chantal. Verder moet ze een bewijs van redelijk gedrag kunnen overleggen en nooit op een TM hebben gezeten.
![]()
![]()