Geen gezeik meer met kettingen die te slap/te strak staan bij in- en uitveren. Waarom is niemand anders op dit ontwerp eerder en verder gaan doorborduren

Moderator: ghulst
Dat is inderdaad een klein nadeel vervangen door een mega groot nadeel. Beetje dom dus... Voor de rest een goede poging van BMW. Dit ziet er tenminste uit als een serieuze enduro machine. Ben benieuwd of hij ook goed is al zie ik mezelf er niet zo snel eentje kopen.adje schreef:Alleen nogal moeilijk om het voortandwiel te wisselen.
Ja maar er staat bij de foto's dat het blok of de achterbrug eruit moet. Dat zou niet handig zijn. Lijkt me ook sterk hoor. Ik neem aan dat die mensen bij BMW ook beseffen dat je zo'n voortandwiel vrij vaak wisselt.Houten Klaas schreef:Ga er maar van uit dat het niet moeilijker zal zijn als normaal één bout los draaien.
Leuk alternatief was Wilbers geweest.Rolando schreef:Toch wel jammer dat er Italiaanse voorpoten inzitten
ding zal gebouwt worden in een voormalige Husky fabriek.Rolando schreef:Toch wel jammer dat er Italiaanse voorpoten inzitten
Tuurlijk vindt jij hem mooi Klaas, het heeft nl. wel wat trekken van Apriljaja (vintum persoonlijk trouwens ook niet echt lelijk, en dat voor een Beemer, hoogstwaarschijnlijk vanwege toch wat blauwe kleurenHouten Klaas schreef:Wel een mooi ding.
Denk het ook wel.Sjokske schreef:Tuurlijk vindt jij hem mooi Klaas, het heeft nl. wel wat trekken van Apriljaja (vintum persoonlijk trouwens ook niet echt lelijk, en dat voor een Beemer, hoogstwaarschijnlijk vanwege toch wat blauwe kleurenHouten Klaas schreef:Wel een mooi ding.).