
Ja, dan ben je fabrieksrijder en rij je op de beste motoren die er te vinden zijn voor ralley's en dan heb je om de haverklap versnellingsbak problemen.
Lees een artikel in moto73 over Frans. die vertelt:"we rijden 1000km op een dag, steeds 7 rondjes van 35km, afstappen, andere rijder erop, en weer gassen. We proberen de boel kapot te krijgen, maar slechts kleine dingetjes gaan kapot".
Noem het maar kleine dingetjes.......

Eens even vragen hoe Pujol er over denkt, of nee wacht, Despres!
Mannen die kans maken om de Dakar te winnen, op door en door getest fabrieks materiaal.
Kan KTM nou echt geen versnellingsbak maken, die niet kapot gaat. Ik bedoel maar, vorig jaar geen enkele klacht gehoord over die bak.
Ok, ooit in de 6-daagse lieten alle onstekingssoldeertjes los, omdat het wat heet werd. Tegenwoordig zullen ze wel zilversoldeer gebruiken, maar die bak problemen...?
Het blijft een vreemd verhaal......

Ik lees zojuist, dat Frans V. ook versnellingsbak problemen heeft vandaag

