Meul of zwart/gewoon zand

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Honda limburg
Berichten: 95
Lid geworden op: zo feb 05, 2006 12:34

eej in welk zand leer je het snelste ? dat is mijn vraag of wel gebied ... ik neem aan de crossbaan :lol: :wink:

maar ik rij de laatste tijd in meul zand en ik leer daar heel veel omdat je zoveel moet corigeren. maar dan is toch nog de vraag . waar denken jullie dat je het snelst leert ?
Honda Cr125
Zot
Berichten: 914
Lid geworden op: ma jun 10, 2002 22:27
Contacteer:

Maakt niet uit, als je maatje maar net iets sneller is en je altijd samen elkaar loopt uit te dagen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
mxrider#28
Berichten: 436
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 16:16

Honda limburg schreef:eej in welk zand leer je het snelste ? dat is mijn vraag of wel gebied ... ik neem aan de crossbaan :lol: :wink:

maar ik rij de laatste tijd in meul zand en ik leer daar heel veel omdat je zoveel moet corigeren. maar dan is toch nog de vraag . waar denken jullie dat je het snelst leert ?
Dat is een fout die meerdere mensen maken, die denken als ik deze zware zandbak overleef dan kan ik ook op een harde baan goed overweg.
Maar dat is dus niet waar.

Als je begint moet je gewoon een beetje afwisselen van ondergrond (hard/zacht) zo leer je het snelst :)
beat
Berichten: 21
Lid geworden op: wo okt 19, 2005 20:27
Locatie: voassen

ja af wisselen hard -> asfalt
zacht -> zand
of is dat weer te hard?!
;) 8)
Gebruikersavatar
mxrider#28
Berichten: 436
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 16:16

beat schreef:ja af wisselen hard -> asfalt
zacht -> zand
of is dat weer te hard?!
;) 8)
Asfalt is serieus zo slecht nog niet, op asfalt kun je goed je houding oefenen met toch nog redelijke grip. (wel bochten oefenen natuurlijk)
Op een harde baan ligt vaak een laagje stof en dat kan soms erg verradelijk zijn.
Honda limburg
Berichten: 95
Lid geworden op: zo feb 05, 2006 12:34

ik hou het gewoon op zwart en meul zand

hard --> zwart
zacht --> meul

;) ik denk dat ik dan wel het snelste leer
maar bedankt voor de tips :)
Honda Cr125
Plaats reactie