eej in welk zand leer je het snelste ? dat is mijn vraag of wel gebied ... ik neem aan de crossbaan
maar ik rij de laatste tijd in meul zand en ik leer daar heel veel omdat je zoveel moet corigeren. maar dan is toch nog de vraag . waar denken jullie dat je het snelst leert ?
Meul of zwart/gewoon zand
Moderator: ghulst
- mxrider#28
Dat is een fout die meerdere mensen maken, die denken als ik deze zware zandbak overleef dan kan ik ook op een harde baan goed overweg.Honda limburg schreef:eej in welk zand leer je het snelste ? dat is mijn vraag of wel gebied ... ik neem aan de crossbaan
maar ik rij de laatste tijd in meul zand en ik leer daar heel veel omdat je zoveel moet corigeren. maar dan is toch nog de vraag . waar denken jullie dat je het snelst leert ?
Maar dat is dus niet waar.
Als je begint moet je gewoon een beetje afwisselen van ondergrond (hard/zacht) zo leer je het snelst
- mxrider#28
Asfalt is serieus zo slecht nog niet, op asfalt kun je goed je houding oefenen met toch nog redelijke grip. (wel bochten oefenen natuurlijk)beat schreef:ja af wisselen hard -> asfalt
zacht -> zand
of is dat weer te hard?!
Op een harde baan ligt vaak een laagje stof en dat kan soms erg verradelijk zijn.
-
ik hou het gewoon op zwart en meul zand
hard --> zwart
zacht --> meul
ik denk dat ik dan wel het snelste leer
maar bedankt voor de tips
hard --> zwart
zacht --> meul
ik denk dat ik dan wel het snelste leer
maar bedankt voor de tips
Honda Cr125