hier voorbeeltje
(tips graag

Moderator: ghulst
ja ik heb nog wel meer maar dat is zo een beetje alles wat ik wou wetenhuskie schreef:Heb je nog veel fotootjes gemaakt, die dag?
Misschien een album openen, zodat we daar commentaar kunnen geven?
LOLhuskie schreef:Heb je nog veel fotootjes gemaakt, die dag?
Misschien een album openen, zodat we daar commentaar kunnen geven?
haha ja ik heb zel wel !Fox-kid schreef:Veel oefenen en ver vooruit kijken. Niet te bang zijn en het komt allemaal vanzelf. Vooral niet te veel willen zitten. Knieën gebogen en gaan met die handel.
Een mooie motor heb je al, maar ik zou nog wel even een paar crosslaarzen en handschoenen aanschaffen!
Naast extra veiligheid heb je veel voordeel van je laarzen. Je bent een stuk stabieler op de pedalen. Op je sportschoenen kun je, naast het risico dat je bijvoorbeeld je onderbeen fijn brandt aan de uitlaat, niet veel hebben aan je zolen. Trap met je gypmen maar eens 20 keer op je kickstarter als je motor niet wil lopen, of maak per ongelijk maar eens een te hoge sprong. Je kunt dan denk ik je aantal middenvoetsbeentjes vermenigvuldigen met twee!!Honda limburg schreef:haha ja ik heb zel wel !Fox-kid schreef:Veel oefenen en ver vooruit kijken. Niet te bang zijn en het komt allemaal vanzelf. Vooral niet te veel willen zitten. Knieën gebogen en gaan met die handel.
Een mooie motor heb je al, maar ik zou nog wel even een paar crosslaarzen en handschoenen aanschaffen!![]()
maar had ze op die dag niet aan gedaan weet eigenlijk ook niet waarom .. ik denk dat ik gewoon lui ben
http://nl.wikipedia.org/wiki/ScherptediepteHonda limburg schreef:me vader is fotograaf dus dat komt wel goedhij zij zo .. volgende keer zet ik de telelens erop weet begod niet wat dat is maar zal wel beter zijn