heej als je voelt dat je achterwiel weg glijd wat kun je dan het beste doen ? gewoon gas erop houde ..
hier voorbeeltje
(tips graag je mag ook best negatief reageren wil er alleen maar van leren dusss)
Als je in de glij zit ?? wat dan
Moderator: ghulst
nog meer naar voren zitten, met je ballen op de tankdop.
Dan glijdt het achterwiel nog steeds weg maar omdat er minder gewicht achterzit gaat dat meer beheerst en niet zover. Plus je hebt meet druk op het voorwiel wat de grip ten goede komt.
Maar.... in het mulle zand heb ik dan het probleem dat het voorwiel zich bij het insturen ingraaft en ik niet genoeg tractie achter heb om de gang erin te houden.
Dus weer een beetje naar achteren zitten of staan.
Het goede nieuws is dat goed bochten rijden in klapzand voor niemand echt makkelijk schijnt te zijn.
Dan glijdt het achterwiel nog steeds weg maar omdat er minder gewicht achterzit gaat dat meer beheerst en niet zover. Plus je hebt meet druk op het voorwiel wat de grip ten goede komt.
Maar.... in het mulle zand heb ik dan het probleem dat het voorwiel zich bij het insturen ingraaft en ik niet genoeg tractie achter heb om de gang erin te houden.
Dus weer een beetje naar achteren zitten of staan.
Het goede nieuws is dat goed bochten rijden in klapzand voor niemand echt makkelijk schijnt te zijn.
smurf.
-
ja ik heb nog wel meer maar dat is zo een beetje alles wat ik wou wetenhuskie schreef:Heb je nog veel fotootjes gemaakt, die dag?
Misschien een album openen, zodat we daar commentaar kunnen geven?
Me vader maakt volgende keer weer foto's .. als ik dan nog vragen heb post ik het weer bedankt voor alles !
Honda Cr125
LOLhuskie schreef:Heb je nog veel fotootjes gemaakt, die dag?
Misschien een album openen, zodat we daar commentaar kunnen geven?
# 442
-
- Contacteer:
Gewoon de traction control aanzetten
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Veel oefenen en ver vooruit kijken. Niet te bang zijn en het komt allemaal vanzelf. Vooral niet te veel willen zitten. Knieën gebogen en gaan met die handel.
Een mooie motor heb je al, maar ik zou nog wel even een paar crosslaarzen en handschoenen aanschaffen!
Een mooie motor heb je al, maar ik zou nog wel even een paar crosslaarzen en handschoenen aanschaffen!
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
-
haha ja ik heb zel wel !Fox-kid schreef:Veel oefenen en ver vooruit kijken. Niet te bang zijn en het komt allemaal vanzelf. Vooral niet te veel willen zitten. Knieën gebogen en gaan met die handel.
maar had ze op die dag niet aan gedaan weet eigenlijk ook niet waarom .. ik denk dat ik gewoon lui ben
Honda Cr125
Naast extra veiligheid heb je veel voordeel van je laarzen. Je bent een stuk stabieler op de pedalen. Op je sportschoenen kun je, naast het risico dat je bijvoorbeeld je onderbeen fijn brandt aan de uitlaat, niet veel hebben aan je zolen. Trap met je gypmen maar eens 20 keer op je kickstarter als je motor niet wil lopen, of maak per ongelijk maar eens een te hoge sprong. Je kunt dan denk ik je aantal middenvoetsbeentjes vermenigvuldigen met twee!!Honda limburg schreef:haha ja ik heb zel wel !Fox-kid schreef:Veel oefenen en ver vooruit kijken. Niet te bang zijn en het komt allemaal vanzelf. Vooral niet te veel willen zitten. Knieën gebogen en gaan met die handel.
maar had ze op die dag niet aan gedaan weet eigenlijk ook niet waarom .. ik denk dat ik gewoon lui ben
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
-
... hoe kom je in hemelsnaam weer recht op ?
haha zen stuur en al steekt in het zand lijkt wel. maar hij lijkt em nog wel onder controle te hebbe
IK vind het raar als het in een geul is ok maar gewoon over vlak land ik weet het niet
haha zen stuur en al steekt in het zand lijkt wel. maar hij lijkt em nog wel onder controle te hebbe
IK vind het raar als het in een geul is ok maar gewoon over vlak land ik weet het niet
Honda Cr125
-
me vader is fotograaf dus dat komt wel goed hij zij zo .. volgende keer zet ik de telelens erop weet begod niet wat dat is maar zal wel beter zijn
Honda Cr125
http://nl.wikipedia.org/wiki/ScherptediepteHonda limburg schreef:me vader is fotograaf dus dat komt wel goed hij zij zo .. volgende keer zet ik de telelens erop weet begod niet wat dat is maar zal wel beter zijn
# 442
-
heej gast weet niet wat je me er duidelijk mee probeert te maken,, maar ik ben pas 15 jaar en ik heb niet zoveel verstand van die foto aperateur
Honda Cr125