http://ds1.downloadtech.net/cn1052/vide ... launch.zip
Noppy
Sherco 410 injection
Moderator: ghulst
ziet er enorm leuk machientje uit,precies power zat. Valt deze te vergelijken met de Gasgas?
Is het een aanrader of zitten er nog veel kinderziektes op die injectie???
greetz
Is het een aanrader of zitten er nog veel kinderziektes op die injectie???
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
In het april nummer van TBM stond een test. Hun conlusies:
De Sherco is een betere enduro wedstrijdmotor dan de GasGas
de GG is goedkoper (in de UK) lager (92cm tegen 94cm) en makkelijker te berijden dan de Sherco
Afwerking, handelbaarheid en onderdelen zijn van hoge kwaliteit.
(In een vergelijking tussen de WR450 en de GG450 waren ze weer veel meer onder de indruk van de GG)
Wie het artikel wil roept maar, dan scan ik t even.
De Sherco is een betere enduro wedstrijdmotor dan de GasGas
de GG is goedkoper (in de UK) lager (92cm tegen 94cm) en makkelijker te berijden dan de Sherco
Afwerking, handelbaarheid en onderdelen zijn van hoge kwaliteit.
(In een vergelijking tussen de WR450 en de GG450 waren ze weer veel meer onder de indruk van de GG)
Wie het artikel wil roept maar, dan scan ik t even.
Nee hoor. Ik heb aangeboden het artikel (uit TBM) te scannen voor iedereen die roept. En Noppy roept... ik heb alleen even een mailadresje van m nodig
White Knuckle Tight!!!
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Ziet er uit als een KTM blok.
Jammer Bluto, copyright enzo
@ speedphreax - ze hebben een KTM400 blok als uitgangspunt genomen
wat nu noppy proefrit ter info of heb je woeste plannen ?
Geen persoonlijke woeste plannen; een vriend van me wil een lichte enduro kopen om te gaan dual sporten. De Husky 610 slaat in de VS behoorlijk goed aan omdat hij daar 'street legal' is.
De Husky 610 zou ook normale onderhoudsintervallen hebben, vergelijkbaar met die van de Suzuki DRZ400.
De Husky valt in de gewichtsklasse 140-150 kg en de DRZ zit daar niet ver vanaf.
Omdat het geen wedstrijdmotor is, is hij momenteel (in mijn ogen) de enige vergelijkbare dual sporter van hét moment, corrigeer me als ik het fout denk
Noppy
De Husky 610 zou ook normale onderhoudsintervallen hebben, vergelijkbaar met die van de Suzuki DRZ400.
De Husky valt in de gewichtsklasse 140-150 kg en de DRZ zit daar niet ver vanaf.
Omdat het geen wedstrijdmotor is, is hij momenteel (in mijn ogen) de enige vergelijkbare dual sporter van hét moment, corrigeer me als ik het fout denk
Noppy
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Ik heb toen een dag op zo'n 610 in de SM uitvoering gereden maar ik vond het maar een bagger ding. Zat absoluut geen gang in en hij voelde heel zwaar aan. Ook een hoog zwaartepunt.Noppy schreef:Geen persoonlijke woeste plannen; een vriend van me wil een lichte enduro kopen om te gaan dual sporten. De Husky 610 slaat in de VS behoorlijk goed aan omdat hij daar 'street legal' is.
De Husky 610 zou ook normale onderhoudsintervallen hebben, vergelijkbaar met die van de Suzuki DRZ400.
De Husky valt in de gewichtsklasse 140-150 kg en de DRZ zit daar niet ver vanaf.
Omdat het geen wedstrijdmotor is, is hij momenteel (in mijn ogen) de enige vergelijkbare dual sporter van hét moment, corrigeer me als ik het fout denk
Noppy
Ze hebben wel een mening Jan, namelijk dat alles goed is en dat nergens iets op af te keuren valt (en dat geloof ik dan weer niet). Alles is schijnbaar op te lossen met een ander sproeiertje of de vering wat anders instellen.Jan :) schreef: Ja wat roepen wij ??? Of doel je op een nederlands noppen blad wat er iedere keer in slaagt om met veel tekst geen mening te hebben....
Objectiviteit mag schijnbaar wat kosten na het ontvangen van leuke presentjes (aanbiedingen om zo'n beetje alles te mogen testen, kleding, helmen etc.).
Manier van schrijven en eindredactie laat ook nogal wat te wensen over (speelvouten, loooopende zinnen maar niet heus ).
Helaas is er maar één dergelijk Nederlands Noppenblad.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Dat ik daar niet aan heb gedachterwindob schreef:Een mooie Yam TTR...
De rest van de Nederlandse motortijdschriften hebben vooral aandacht voor wegraces ed, dus mensen die de moeite nemen om elke 2 maanden een blad (dat er wel goed uitziet, vind ik) in elkaar te zetten verdient mijn abonnementsgeld, die slechte teksten en matige conlusies neem ik wel op de koop toe.Sjokske schreef: Helaas is er maar één dergelijk Nederlands Noppenblad.
Ik heb ook gewoon een abonnement , maar komt grotendeels door ontbreken door goede alternatieven (heb ook nog een abonnement op Moto Verte, is veel breder geörienteerd qua off-road/enduro, maar het lukt me nog altijd niet elk Frans zinnetje vlekkeloos te vertalen, meer het grote lijnenwerk dus..........).
Nadeel is weer dat de tests daar verreden worden op Franse ondergronden (lees: harde ondergronden), hetgeen inhoudt dat veel dikke viertakten (behalve Sherco, want Frans) dikwijls de grond in worden geboord
Nadeel is weer dat de tests daar verreden worden op Franse ondergronden (lees: harde ondergronden), hetgeen inhoudt dat veel dikke viertakten (behalve Sherco, want Frans) dikwijls de grond in worden geboord
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!