Sherco 410 injection

Deel jouw ervaringen met motoren en aanverwante artikelen.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Noppy
Berichten: 2983
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

:toost:
Klx300R
Berichten: 804
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 10:28
Locatie: Ternat

ziet er enorm leuk machientje uit,precies power zat. Valt deze te vergelijken met de Gasgas?
Is het een aanrader of zitten er nog veel kinderziektes op die injectie???
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
STTEVE
Berichten: 1195
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

In het april nummer van TBM stond een test. Hun conlusies:

De Sherco is een betere enduro wedstrijdmotor dan de GasGas
de GG is goedkoper (in de UK) lager (92cm tegen 94cm) en makkelijker te berijden dan de Sherco

Afwerking, handelbaarheid en onderdelen zijn van hoge kwaliteit.

(In een vergelijking tussen de WR450 en de GG450 waren ze weer veel meer onder de indruk van de GG)

Wie het artikel wil roept maar, dan scan ik t even.
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
Noppy
Berichten: 2983
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

Wij roepen....

Noppy
:toost:
Jan :)
Berichten: 312
Lid geworden op: wo mar 24, 2004 16:50
Locatie: Brampton, ON Canada

Noppy schreef:Wij roepen....

Noppy
Ja wat roepen wij ??? Of doel je op een nederlands noppen blad wat er iedere keer in slaagt om met veel tekst geen mening te hebben....
STTEVE
Berichten: 1195
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

Nee hoor. Ik heb aangeboden het artikel (uit TBM) te scannen voor iedereen die roept. En Noppy roept... ik heb alleen even een mailadresje van m nodig
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
Bluto
Berichten: 113
Lid geworden op: do nov 18, 2004 18:29
Locatie: Helmond

http://www.imageshack.us/

Kunnen we allemaal meekijken :)
White Knuckle Tight!!!
speedphreax
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
Locatie: N52 00.692 E5 34.350

Ziet er uit als een KTM blok.
Noppy
Berichten: 2983
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

Vanmiddag eens proefgereden op een Husky 510. Pittig spul moet ik zeggen.

Ik had eigenlijk gehoopt dat de GasGas injectie d'r nog zou staan voor een proefritje. Maar helaas...


Noppy
:toost:
STTEVE
Berichten: 1195
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

Bluto schreef:http://www.imageshack.us/

Kunnen we allemaal meekijken :)
Jammer Bluto, copyright enzo

@ speedphreax - ze hebben een KTM400 blok als uitgangspunt genomen
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

wat nu noppy proefrit ter info of heb je woeste plannen ? :lol:
Noppy
Berichten: 2983
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

Geen persoonlijke woeste plannen; een vriend van me wil een lichte enduro kopen om te gaan dual sporten. De Husky 610 slaat in de VS behoorlijk goed aan omdat hij daar 'street legal' is.

De Husky 610 zou ook normale onderhoudsintervallen hebben, vergelijkbaar met die van de Suzuki DRZ400.

De Husky valt in de gewichtsklasse 140-150 kg en de DRZ zit daar niet ver vanaf.

Omdat het geen wedstrijdmotor is, is hij momenteel (in mijn ogen) de enige vergelijkbare dual sporter van hét moment, corrigeer me als ik het fout denk :!:

Noppy
:toost:
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Een mooie Yam TTR...
speedphreax
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
Locatie: N52 00.692 E5 34.350

Noppy schreef:Geen persoonlijke woeste plannen; een vriend van me wil een lichte enduro kopen om te gaan dual sporten. De Husky 610 slaat in de VS behoorlijk goed aan omdat hij daar 'street legal' is.

De Husky 610 zou ook normale onderhoudsintervallen hebben, vergelijkbaar met die van de Suzuki DRZ400.

De Husky valt in de gewichtsklasse 140-150 kg en de DRZ zit daar niet ver vanaf.

Omdat het geen wedstrijdmotor is, is hij momenteel (in mijn ogen) de enige vergelijkbare dual sporter van hét moment, corrigeer me als ik het fout denk :!:

Noppy
Ik heb toen een dag op zo'n 610 in de SM uitvoering gereden maar ik vond het maar een bagger ding. Zat absoluut geen gang in en hij voelde heel zwaar aan. Ook een hoog zwaartepunt.
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Jan :) schreef: Ja wat roepen wij ??? Of doel je op een nederlands noppen blad wat er iedere keer in slaagt om met veel tekst geen mening te hebben....
Ze hebben wel een mening Jan, namelijk dat alles goed is en dat nergens iets op af te keuren valt (en dat geloof ik dan weer niet). Alles is schijnbaar op te lossen met een ander sproeiertje of de vering wat anders instellen.
Objectiviteit mag schijnbaar wat kosten na het ontvangen van leuke presentjes (aanbiedingen om zo'n beetje alles te mogen testen, kleding, helmen etc.).
Manier van schrijven en eindredactie laat ook nogal wat te wensen over (speelvouten, loooopende zinnen maar niet heus :oops: ).
Helaas is er maar één dergelijk Nederlands Noppenblad.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
STTEVE
Berichten: 1195
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

erwindob schreef:Een mooie Yam TTR...
Dat ik daar niet aan heb gedacht :wink:
Sjokske schreef: Helaas is er maar één dergelijk Nederlands Noppenblad.
De rest van de Nederlandse motortijdschriften hebben vooral aandacht voor wegraces ed, dus mensen die de moeite nemen om elke 2 maanden een blad (dat er wel goed uitziet, vind ik) in elkaar te zetten verdient mijn abonnementsgeld, die slechte teksten en matige conlusies neem ik wel op de koop toe.
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Ik heb ook gewoon een abonnement :oops: , maar komt grotendeels door ontbreken door goede alternatieven (heb ook nog een abonnement op Moto Verte, is veel breder geörienteerd qua off-road/enduro, maar het lukt me nog altijd niet elk Frans zinnetje vlekkeloos te vertalen, meer het grote lijnenwerk dus..........).
Nadeel is weer dat de tests daar verreden worden op Franse ondergronden (lees: harde ondergronden), hetgeen inhoudt dat veel dikke viertakten (behalve Sherco, want Frans) dikwijls de grond in worden geboord :(
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Noppy
Berichten: 2983
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

:toost:
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Noppy schreef:Niet écht duur...
Maar ondertussen wel overjarig (en dus toch nog geld zat.........)
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Plaats reactie