Moderator: ghulst
Zal wel tactiek zijn van de organisatoren van Ruurlo, Handel trekt ook wel wat volk (stuk of 1100 of zo ?), kunnen ze nu samen delenmech schreef:Goed bezig, zaterdag Ruurlo en dan zondag gassen in Handel
In de meeste gevallen betekent dit dat de voorvering te zacht is. Ik had het zelf ook een keer, maar de afstelling van de voorvork is meestal een combinatie van comfortHouten Klaas schreef:Yep ik heb weer genoten, het was een hele mooie route.
1 vraag, in de de laatste ronde kwamen er aardige remknippen, tot 3 keer toe dat ik hem bijnaaaaa kwijt was. Je komt aardige hard aan en op gegeven moment komt er een onbelans in de motor en begint het stuur te slaan,dit wordt steed erger tot je bijna op je plaat gaat.Is dit een veringprobleem.
Ik neem aan dat je "een compromis tussen" bedoelt?Joop schreef:In de meeste gevallen betekent dit dat de voorvering te zacht is. Ik had het zelf ook een keer, maar de afstelling van de voorvork is meestal een combinatie van comfortHouten Klaas schreef:Yep ik heb weer genoten, het was een hele mooie route.
1 vraag, in de de laatste ronde kwamen er aardige remknippen, tot 3 keer toe dat ik hem bijnaaaaa kwijt was. Je komt aardige hard aan en op gegeven moment komt er een onbelans in de motor en begint het stuur te slaan,dit wordt steed erger tot je bijna op je plaat gaat.Is dit een veringprobleem.en snelheid.
Daar heb je je antwoord dus al. Ik had het met mijn op SM aangepaste vork ook heel erg (en die is ook een stuk stugger dan een standaard vork)Houten Klaas schreef:Een maand geleden mijn voorpoten aan laten passen bij Reiger.Zij hebben
deze afgesteld op mijn gewicht en op het feit dat ik hobbyrijder ben.Wellicht maak ik teveel progressie na de laatste rittenen staat hij idd te zacht.