Mirjam Pol en Danielle Goedhart doen mee aan de Dakar.
Ze rijden voor het Yamaha team.
'good old' Arjan Brouwer doet ook weer mee; in een vrachtauto

Moderator: ghulst
Ik heb een minuutje met haar gepraat, ze was vorige zondag op de enduro in Bassenge.Freek schreef:Mirjam Pol uit Borne 21 jr.
Meer weet ik er niet van.
Pol schreef:Helen, jij hebt met mij gesproken in Bassegne? Dan ben jij dus die belgische die voor de wedstrijd vroeg of ik in de damesklasse reed?
Zin heb ik wel, maar 30 oktober zit ik in Marokko. Trainen voor Dakar.Helen schreef:Yep, that's me.
Je zei toen dat je ook als "gentlemen" had ingeschreven, maar ik vind je niet terug in de resultaten?
Op 30 oktober is de laatste Belgische enduro dit jaar, in Hautrage. Zin om mee te doen?
Helen
Pol schreef:Helen, jij hebt met mij gesproken in Bassegne? Dan ben jij dus die belgische die voor de wedstrijd vroeg of ik in de damesklasse reed?
't Zal daar warmer zijn dan hierPol schreef:Zin heb ik wel, maar 30 oktober zit ik in Marokko. Trainen voor Dakar.
Groetjes,
Mirjam
P.S. De site is klaar!!!! Kijken!!!!! En in het gastenboek schrijven
Weliswaar heeft ze problemen gehad met haar koppeling, maar heeft de aloude damestruc toegepast door hulpeloos in de woestijn te gaan staan en een auto aan te houden met een monteur. Deze schijnt het mankement gerepareerd te hebben
Natuurlijk! Doe ik ook altijdFreek schreef:Weliswaar heeft ze problemen gehad met haar koppeling, maar heeft de aloude damestruc toegepast door hulpeloos in de woestijn te gaan staan en een auto aan te houden met een monteur. Deze schijnt het mankement gerepareerd te hebben![]()
Bron; team-Dakar